Reporty z tréninků

leden až červen 2005

Šemík, Led 15, 2005 14:36:55:

Škoda, já si pěkně máknul, nějakých 108km. Asi 10 borců pokračovalo dál na Štěchovičák tak jsem zkusil jestli uvisím. A prd asi v půlce kopce mi došlo, chtěl jsem to vzdát. Najednou zasebou slyším "nevzdávej to, makej" a nějakej borec v bundě JOKO mě zatlačil do z zad. Normálně mě do kopce tlačil a ani se při tom nezadýchal. Říkám neblbni já hrabu z posledního (tep 184!!!). Opravdu síla. Vždycky když to vypadalo že odpadnu ze skupiny trochu mě zatlačil a ještě mě povzbuzoval "nemysli že ostatní ten kopec nebolí". Srandista (ostatní se vedle mě vtipkovali, bavili se), těsně před vrcholem mi stejně ujeli a já jel dál sám přes Dobříš, Novou Ves pod Pleší a Řevnice domu.

Mates, Úno 13, 2005 15:52:00

Dnešní trénink začíná brzo ráno, jako vždy cca v 7:30, vykopnutím se z postele. Lehká snídaně a pak hurá do sychravého a hodně větrného počasí. Zhruba v 9:30 přijíždí k mostu balík ze Smíchova a v něm jede Šemík a posléze zjišťuji, že jede i El Diablo. Frčíme tedy do Štěchovic, rychlost pohodová okolo 31km/h. Ve Štěchovicích si plánuju, že to otočím zpět na Prahu, ale vidim Šemíka jak dohání balík, který jede na Benešov. Dlouho nerozmýšlím a šlápnu do pedálů, aby mi neujeli. Jakmile dojedu Šemíka povídá, že se chce udržet čela a schválně kam až s nima dojede. Říkám si no dobře, tedy začnu točit pedálama a začínám se blížit k čelu balíku. Už už je skoro mám, ale přepadne mě nějaká krize, rychlost spadne a já se stěží chytám druhého (pomalejšího balíku). Toho už se držím v pohodě a krizi rychle rozjíždim. Koukám za sebe a Šemík nikde. Myslim si, že mě vyhecoval a pak to otočil zpět a jede do Prahy. (Mezitím jede opravdu za mnou, ale velmi pomalu.) Ale přece mi to nedalo a počkal jsem na vrcholku kopce na něj a k mému překvapení jel poslední, ale jel. Mezitím balík ujel, ale jelikož tam jeli převážně starší jezdci, tak se zas tak moc nevzdalovali. Rozjel jsem se za nima, ale zase jsem ztratil Šemíka, tedy jedu jedu a hlídám si abych viděl siluetu cyklisty za mnou, domnívajíc se že je to Šemík. (Byl to on) Jenže na jedné křižovatce uhnul jinam než já. Naštěstí mobilní komunikace funguje dobře, tak jsem to zjistil velmi rychle a začal ho stíhat. Zanedlouho ho dojíždím a jedeme směr Slapy. Šlape se pěkně občas silný protivítr, ale jinak to jede krásně. Jenom jsem nečekal že budu Šemíkovi ujíždět v kopcích, což se nejvíc projevilo z výjezdu od Slapské přehrady. Potom se stavujeme v hospůdce a dáváme si skvělé švestkové knedlíky. Ty Šemíka naladili, tak že to od hospody rozjel jako blázen a já měl co dělat aby mi neujel. A najednou je to obráceně, Šemda doslova skáče do kopců a jsem rád, že jsem rád. Další krize je tu. Naštěstí už sjíždíme do Štěchovic a čeká nás pouze rovina do Prahy. Jedeme poměrně slušně do protivětru okolo 29km/h a pečlivě se střídáme. Pak mě Šemík doprovází k domu a jede vesele domů.

Informace, abych znervóznil Kolíkáče, najeto 96km.

PS: Děkuji Šemíkovi za perfektní trénink, kde jsme se opravdu neflákali

Semik, Úno 13, 2005 16:20:01

Jo bylo to tak, nohy ne a ne se pořádně rozjet, stejně jako včera jsem se v kopcích pěkně trápil. Matesovu nadvládu jsem svrhnul až po obědě někde na 70km, krize byla pryč, prostě supr. Nakonec 108km, včera v dešti 51km, hurá konečně jsem prolomil unorovou nulu. A pro El Diabla, chyba chyba že jsi nejel s náma, ty šveskové knedlíky s mákem a ořechy co jsme dali k obědu, no doprčic to byla paráda.

Šemik, Bře 5, 2005 21:09:27

Tak jsem rozmrznul a píšu, ať jste naštvaný vy co jste zustali v teple doma. Předem se ptám "Kdo toho Ela do Vinohradských šlapek přivedl?" Byl jsem jediný kdo vyrazil na silničním kole a určitě mě to zachránilo, Igor, El diablo a Vlk není zrovna slabá společnost. I přesto, že jeli na svých expedičních strojích s nosiči a širokýma gumama jeli jako blázni. Trasa byla vyloženě rovinatá, ale i na těch pár hupech hlásil El horskou prémii. Poprvé jsem se hloupě na svém silničním kole s pohledem na jejich MTB zeptal jestli to mám chápat jako výzvu, El na to, jáká výzva to je pokyn. V každém kopci i mrňavém jsem dřel jako kůň, tep přes 180, tlusté gumy za mnou hučí. Jestli se vám to zdá ponižující, že jsem jako závodil s Elem na jeho 17-ti kilovém mtb smích vás přejde až s ním poměříte síly vy! Nakonec se přidal i do té doby v kopcích si hlídající tepy Igor a donutil mě taky spurtovat. Namakané pány prostě bavilo trápit kamaráda . A to ještě když po tmě z posledních sil jedu po rovince směrem na Prosek, přes 100km v nohách, avg tak 27, táhnu skupinu a najednou se za mnou ozve "tak do toho šlápni, ne...". A proto se opět ptám "Kdo toho Ela k nám přivedl? " . Parádní vyjíždka mám 120km prum tep 152 (předpokládám, Igor má tak 130 ). Nářez!!!

Igor, Bře 6, 2005 10:15:03

Ted v nedeli po ranu koukam z okna, a musim si pochvalit: to vcerejsi odpoledne snad opravdu byla jedina moznost se poradne projet. Jak tak ctu ten report od Semika, tak vidim, ze jsme se navzajem popohaneli, ja bych to osobne jel tak o 15% nizsim vykonem.

Semiku, jak jsi uhodl muj prumerny tep? Fakt jsem mel 130. Ale asi to bude tim, ze do kopcu jsem jel hodne pomalu, jinak bych to nemusel prezit. Ani nevim, zda to tim, ze pro mne to byl uz paty v poradi treninkovy den, anebo nejspis na ty spoluslapky proste nemam. Meli bychom nekde na tuhle trat vyrazit na silnickach. Co vy na to?

Diablo, Bře 6, 2005 10:37:45

Velké DÍKY Igorovi, Šemíkovi a Vlkovi za úžasnou vyjížďku. DÍKY o to více, že se pro mne museli vrátit, neboť jsem se řádně “nezaregistroval”, takže když jsem po přejetí celé Prahy dorazil do Vysočan, nebyl na místě srazu jediný cyklista (nečekaje, že ještě někdo přijede vydali se z mista srazu na cestu okamžitě, jak se všichni 3 ještě před půl druhou sešli… ) Na chvili jsem zadoufal, že budu moci odjet domů do tepla. Oni ale ani na chvili nezaváhali a vrátili se pro mne. DÍKY do třetice, protože pak to opravdu stálo za to. Dojeli jsme Kokořínským dolem, až k tomu jezírku, co se v něm vždy chci vykoupat, ale ani dnes to nevyšlo – neměli jsme sekery na led. Dále jet také nešlo, protože silnice byla pod souvislou vrstvou sněhu. I tak to stačilo a do Prahy jsem se dostali až za tmy. Poslední úsek ve Zličíně jsem pak už jel za úplné tmy a s drkotajicimi zuby.

P.S. Teď vidim ty kometáře dole a musim k výkonům účastníků dodat:

IGOR jel jak LOKOMOTIVA (že by náběh na novou přezdívku) a odtáhl téméř celou vyjíždku svým strojovým tempem.

ŠEMÍK na svém „Specializovaném“ Oražovém EXPRESu pak řádil v kopcích (pravdou je, že jsem ho povzbuzoval, kdykoli mne předjížděl, … Jeho laskavá interpretace tohoto slovního výkonu mne ovšem mimořádně potěšila …. )

VLK v závéru poznal, co znamená podcenit jídlo během jízdy (přestože srnek a zajíců jsme viděli dost). Zakousl se ale „jako vlk“ a i při hlaďáku udržel tempo až do konce jako správná ŠLAPKA.

Kolikac, Bře 6, 2005 20:55:21

Jsem nadsen z Vasi vyjizdky ... jako bych jel s Vami

Je dobre, ze i treninky uz jsme schopni se domluvit a jet pohromade jako tym ... jenom verim, ze se k Vam jiz pristi vikend take pridam, ale pocitam, ze na me budete muset cekat na kazdym kopci, protoze forma je miziva

Vyhup, Bře 6, 2005 20:56:00

po zběžném ohlédnutí vašich cyklistických stránek a v nich moře emotivních, soupeřivých dojmů jen malou informativní poznámku pro nezúčastněné sobotního tréninku od Smíchova na Štěchovice: Teplota: -4 st., 35 kusů v baliku (datum už dělá své), do Štěchovic rychlost zhruba 34 km/h, Slapák první půlka 18 km/h druhá 16 km/h samosebou roztrhané na cucky.

Semik, Bře 6, 2005 22:25:48

Kdo je Vyhup ???

Vlk, Bře 21, 2005 03:52:54

Tak jsem se v sobotu probral z mrákot a vydal jsem se k mostu sice počasí nic moc,ale snadějí snad bude líp vyrážím z Vyhupem zařadit se do balíčku lidí,kterým pár kapek nevadí.Po několika upozornění, že se za mnou nemužou bejt jsem se usadil na svém chvostovém místečku.Po divokém projetí po koskách se kemě přitočí Vyhup s otázkou jesli stíhám odpovědět dobrý akorát ty krychle mě zbrzdily eště jen tak tak stíhám ukazat dopředu, že je tam Semík tak máme pochvalu dva.Pánové z Vyhupa si vemte přiklad jak vede diskusi tak eště lépe jezdí takových je málo!Semík odbočil ve Stěchovicich doprava sám tak jsem se ho jal doprovodit kde jse se dozvěděl, že se k nám přidá Anděla s novým kolem ,takvý to byl supr výjezd.Trochum nám zasněžilo,ale jak se knám připojila Anděla (Karlík) za chvíly vykouklo sluníčko.Po dloho vyhledávaném objedě jsme ve třech vyrazily směr Karlštejn,Bubovice abychom splnily Anděly limit což se splnilo.Semiku a Anděly dik za supr vyjíždku.

Kolikac, Bře 23, 2005 14:51:59

Tak trenink vysel az na ten mirny destik, ktery promenil silnice v bahynko a zastrikal tak muj novy stroj, ze se mi chce az plakat

Ale vsechno prebyl zazitek s Vyhupem. Ale zacneme od zacatku. Sraz pod mostem s Honzou a Kotetem byl az dojemny, placali jsme si rukama, Kote dostal novy dres a pripadalo mi, ze od toho listopadu, kdy jsme takhle vyjeli neubehlo zase tolik casu, ale oni to jsou malem 4 mesice

A tak jsme vyrazili a za Chuchelskym zavodistem najednou pred nami v dali cyklista, hecuji Kote ze ho dojedeme, ale ze teprve pry najizdi objemy, tak abych neblaznil. Ale i pres nase sneci tempo za chvili toho cyklistu mame a zdravime se ... on taky nas zdravi a po chvili rika ze pojede s nami. Dole pred Trebotovkou uz je to jasne !!! Je to VYHUP... Trebotovku davam na cas, dru jak magor, ale na Semika to nestaci.  Pak 1x PRS a pres Hlasnou do Srbska, kde slavnostni pripitek s novym clenem, ze ktereho se vyklubal moc prijemny a zkuseny cyklista ... no bude to konkurence jako hrom...pak uz cesta domu, kde Kote pichnul a hrozne trpel pri svych prvnich letosnich kilometrech.

Vyhup, Bře 23, 2005 15:58:35

Samozrejmě zdravím všechny šlapky. Nejsem žádný démon, jen obyčejný amatér, kterého před pár lety vzalo kolo u srdce a už dávno vím, že se toho nezbavím. Byl jsem Kolíkáčem (i Honzou a Kotětem) srdečně přijat mezi vás a já s radostí přijímám. Doufám, že pro vás budu pozitivním přínosem nějakým tím solidním výsledkem na něktrerém ze závodů. A jako malý závdavek za přijetí něco málo mých zimních a jarních KM do celkového hodnocení u KPO. Dnešní trenink by moc fajn, vytvořil jsem si za vaší pomoci fakt poctivý objem KM. Ani hlad mě netrápil, až v Radotíně, kde jsem dovršil 100 km, jsem zastavil u benzínky a natankoval "mysli" tyčinku a banán, takže spotřeba na sto kilometrů si myslím dobrá a ekologická. Doma mi tacháč povídá celkem 138 km. Můj dojem je, že Kolíkáč má v sobě sportovní náboj, z velké části i ukrytý, Honza jel dozajista svou pohodu, na nic si nenaříkal (prostě životem otřelý), jen to zbloudilé Kotě, který se svým letošním potenciálem, vlál vzadu a často s odstupem, se jinak hrdinně a s úsměvem proplétal mezi kapkami a spoustou štěrku (to na Praze-východ nemáme). Holt, než dobiješ Kotě akumulátor, ještě to bude trvat. Znáš to. Ještě vzkaz pro Kolíkáče: tu vodováhu na řidítka si pořiď, když Tě, nedejbože někdy zastaví hlídka policie, tak aspoň zaujmeš.

Šemík, Bře 28, 2005 20:58:37

Bigmigu plánek byl parádní, ani na jednou jsem nebloudil. Prostě plánek říkal doleva, zahnul doleva, vpravo má být rybník a opravdu byl tam rybník. Navíc ta trasa byla super, skoro bez aut, skrz nádherný lesy. Zezačátku se mi i po té náročné sobotě jelo skvěle, dokonce po 50km jsem měl avg přes 26km/h, usměv mě nepřešel ani za Uhlířskýma Janovicema kde jsem zbytečně spadnul k Sázavě a nedělil si tak na stém kilometru pěkné kopěčky. Zvláště ten v Konojedech mi dal zabrat. Před Říčanama jsem zastavil u pumpy že jako zaženu hlaďáka (trochu jsem odflákl doplňování energie) myslíc na domov se sprchou a plnou lednicí jsem jen tak mimoděk šáhnul do kapsy a usměv byl tentam. Klíče od bytu jsem nechal na Vysočině u Kolíkáče. Větší blb než já asi neexistuje, hodinu jsem zklesle seděl v příkopě. No ale bylo jasno, manželka s dcerou u babičky v Žatci, jel jsem teda do Žatce. Odevzdaně jsem projel kolem baráku kde bydlím a dupal jsem dál. No síla, pěkně jsem si trochu mimo plán máknul.

sobota : 137km (na Vysočině)

neděle : 217,5km avg 23,6km/h

pondělí : 94,1km avg 23,3km/h ( cesta ze Žatce )

Vyhup, Bře 29, 2005 20:43:22

Tak Kolíkáč má za sebou Kolodějský křest, jen je mi líto, že nás bylo pár, takhle jsme chodili dost často na špici a protože to bylo fakt svižné, každý malý úkryt přišel vhod. Byl jsem mile překvapen, že Kolíkáč většinu zátahů a nástupů uvisel a tak se mohl směle vracet zpět na Prahu s námi všemi. Trochu kazil příjemné uhánění jarní krajinou jeden Říčaňák, kterému tohle tempo sympatické za boha nebylo. Všichni v Říčanech mu říkáme Franta "chytrej". Doufám, že se Posázávské cesty líbily. Blbý je to vymotávání se z Prahy, ovšem pak je to super a ten 3kilometrový padák do Sázavy nemá chybu. Skvěle udělaný nový asfalt ponechává kolo v naprostém klidu a stačí jen zalehnout a kolo hladce sviští okolo 60km/h.

Kolikac, Bře 29, 2005 23:38:54

Tak jsem diky Vyhupovi poznal co jsou to Kolodeje  A musim rict parada !!!

Vyhup a spol. si dali lehci trenink, pro me to byl prvni zavod sezony. Kolodeje jsem trefil a natocil 17km z domova, a kdyz z mistni veze kostela odbylo 16,30 tak jsme vyrazili. Pravda, jenom v 5 lidech, ale me to uplne stacilo. Zacali jsme to palit hlava nehlava, perfektne se stridalo, vubec nevim pres co jsme jeli, sledoval jsem pouze gumy prede mnou, jenom kdyz neco rikali, ze se jede na Sazavu jsem trochu znejistel, jak to muzeme do tmy stihnout, no nic, pomalu jsem toho zacinal mit dost, kdyz tu najednou rana a Vyhupovi prdnul drat...konecne mala pauzicka, rychle dve tycinky a z bidonu taham mohutnymi loky vodu s hroznovym cukrem. To jeste netusim, ze to byla posledni pauza  Zacinam to trochu poznavat, Ondrejov, zaciname padat opravdu k rece Sazave, Chocerady. Tam na me Vyhup pocka, protoze tato particka zavodi i z kopce, slapou jak zbesily na coz moje tezke prevody opravdu nejsou stvoreny (52/12) ...dole Vyhup naznacuje, ze se to trochu zvedne ... a ma pravdu. Ted uz muj bidon zeje malem prazdnotou, Vyhup si v kopci dela co chce a najednou je na spici, na kterou pred chvili ztracel diky me asi 100m. Nastesti za mnou je jeste horsi zoufalec, ktery ma pry najeto 300km v teto sezone a hrozne to proziva..sprosta slova se rozlehaji do krasnych lesu. Nahore se ceka a tak se vsichni znovu sjedeme a palime to nadhernym sjezdem do Sazavy, tak ted uz jsem uplne bez piti, ocekavam kazdou chvili krizi, ale tempo nepolevuje, jedeme rovinu okolo reky do Stribrne Skalice kolem 40 km/hod., rikam si musim to uviset, dyt je 18,15 a potrebuji byt do tmy doma. Kostky ve Skalici a pak jiz peknou silnickou, kterou jsem jel s Bigmigem v protismeru si to hasime do Jevan. Uz jsem davno prestal stridat, plapolam vzadu ... konecne jsme na hlavni silnici do Rican, ted uz to snad vydrzim, tempo se chvilemi blizi k 50km/hod., no to je parada, Vyhup kamaradsky jede se mmnou az do Uhrinevsi a chvilemi me dokonce i tlaci, kdyz mi tam naskoci velka dira za jednim 50-letym borcem, zacina soumrak, loucim se se Vsemi, na chvili pote zastavuji a nasazuji blikacku a ted se jen dostat v poradku domu. Projizdim okolo hospody, kde jsme si davali pivo s Honzou a Adamem pri jeho prvni dvoustovce, mam neskutecnou zizen, ale bojim se zastavit, asi bych to jiz nerozjel. Konecne pred domem, je 19,45 ja to zvladnul. Doma zacina smrst, vypiji a snim vse co najdu ...

Vsem vrele doporucuji Koledeje ... jezdi se UT a CT od 16,30 a NE od 9,00...zda se mi tam lepsi parta a jezdi smerem, ktery nemame az tak projety...

par udaju o vyjizdce

najeto 114km

prumer 30,3

tepy prumer 160 max 183

Diky Vyhupe

Vyhup, Bře 30, 2005 07:28:46

Kolíkáč: tak to si nemysli, že pro mne by tohle měl být lehčí trenink. Včera mě každé těžší záběry docela pálily nohy, nejelo se mi dvakrát optimálně. Ale, že jsi neměl pití, jsi mi klidně měl nahlásit, zbytečně jsem si domů vezl 3/4 flašky. Holt příště. Že i ty budeš mít velmi solidní průměr jsem tušil, doma jsem měl podobný. Letos se něčím takovým ještě každý pochlubit nemůže.

Kolikac, Dub 5, 2005 19:48:06

Tak jsem to domlatil domu bez deste, ten zaver ve vetru uz byl jen o vuli . Diky Vyhupe, ze jsi me dotahl do Pocernic. Jet dnes s vitezem Veloserii byl pro me bezva zazitek ... najeto 106 prumerem 30,3

Co ty Semiku, jak jsi dopadl ? Skoda, ze jsi to jeste chvili neuvisel pak uz se na kazdym kopci trochu cekalo ...

Šemik, Dub 5, 2005 20:29:52

Jo souhlasím byl to nářez, i přes to že jsem nevydržel přiznám fakt zážitek. Není to tak jednotvárný jako klasický trénink od mostu. Uzký silničky, samá zatáčka, samej hup. Pánové to parádně roztáčeli, občas na mě až moc. Dva kopce s tepem na 188 a bylo jasno. Stočil jsem to na Prahu a zkusil ještě pořádně potrénovat sám. Nakonec jsem natočil 83,5km avg 27,1. Kdybych nepočítal prvních 10km pomaláho motání po centru Prahy tak vlastně 28,2. Na mě až až. Určitě zkusím příští uterý jet zase. Třeba vydržím déle.

Vyhup, Dub 5, 2005 20:37:17

Trenink to byl z Koloděj opět senza, Taky je mi líto, že se Šemík nepokusil na chvíli zatnout zuby, už proto, že následné pasáže byly i hezčí a fest se jeli jen stoupáky, ovšem nahoře se zvolnilo a čekalo. Jen ten můj pitný režim dnes byl pofidérní. Isostar mi nikdy neseděl a chvílema jsem měl křeče v břiše. Deště jsem se bál, když se mraky začali kupit, ale vyšlo to akorát. Kolíkáč už uvisívá hodně svižných nástupů. To jsou pokroky, které dodávají mnoho sil především psychických.

Kolikac, Dub 5, 2005 20:46:42

Jak kdysi prohlasil "klasik Adam" : "Cyklistika je o treninku a o vuli ... "

Jsem rad, ze do toho zase v utery pujdeme spolu Semiku ... a snad toho Vyhupa uvisime

Šemik, Dub 5, 2005 21:06:20

Hele vy dva, nechte si ty řeči o vůli! Vyhupe "nepokusil na chvíli zatnout zuby" , sakra já je musel zatnout už na prvním menším kopečku. Stoupání které jsem zvyklý jezdit sám při tréninku 17-tkou jsme jeli dost přes 20. To že vás neuvisím neznamená že to flákám!!!!

Kolikac, Dub 5, 2005 21:55:57

Uz se tesim nekam k vode, teplo, slunicko, matracka, holky nahore bez jo jo to bude bezva a ne se honit za nejakejma cyklistickejma zadkama ...

Vyhup, Dub 5, 2005 22:16:08

Když jsem absoloval své první jízdy s Kolodějskejma, tak jsem několikrát odpad jak uschlá švestka. Vím, že jsi to Šemíku neflákal, rozhodně to chce na té dřině makat dál, protože pak přicházejí sladší pocity. Myslím si, že Kolíkáč už leckteré příjemné dojmy zažívá, nedá se to přehlédnout. Tak vydrž, ať je nás co nejvíc. I kdyby to mělo být pozítří nebo za měsíc. Ta úvodní pasáž se jim s výběrem trati moc dneska nevyvedla, taky mě to překvapilo. Však také v průběhu toho slalomu mezi dírama padala kritika. Jeli jsme pak ty krásné Konojedy. Ale dolů. Na Stř.Skalici, chvíli údolím a pak se odbočilo na 4 kilometry dlouhý stoupák na Ondřejov. Jsou v něm pěkné fáze s výhledem do údolí. Fakt prima. Musíš to přeci někdy jet Šemíku s námi

Kolikac, Dub 13, 2005 11:38:11

Kolodeje ... symbol narocneho treninku se vcera vyplnil znovu beze zbytku. I kdyz to nejdrive vypadalo na slabou ucast a pocatecni tempo bylo velmi ospale, ale hvezdy amaterske cyklistiky jako Vitacek, Janousek, Klima, Vyhup naznacovaly, ze to nebude v prubehu svihu zadna prochazka ruzovym sadem. A taky ze jo. Jakmile se dostal na celo Vyhup s Davidem Klimou, tak jsme se Semikem jenom lapali po vzduchu, za nami si sice vsichni vypraveli, jak kdyby sedeli nekde na kafi, ale my jeli v cervenejch cislech  Kdyz jsme videli smerovku Uhlirske Janovice 12km, polilo me horko, kam jsme se to az dostali. A pak to prislo, nenapadna odbocka na Melnik - kopec s rozbitym asfaltem, vetsina odjela jako nic, ja se drzim zuby nehty jednoho z CKKV, ale je to k nevydrzeni, strasne z nej tahne cesnek... Nastesti je tu Melnik a pak rozbity sjezd dolu, kde na nas vsichni cekaji. Sjezd do Sazavy a znovu nahoru smerem na Ostředek, zase me vsichni utrhli, jedu zase s CKKV, cesnek prestavam vnimat, dojizdime i Frantu z Rican, co hrozne nadava, ale dnes uz mu to pekne jede. A zase sjezd, tentokrat do Chocerad, kostky, a paradni kopec do Ondrejova ... to by byla casovka ... profici jsou uz zase nekde v cudu, my vzadu se plouzime 17km/hod, v prostredni casti, kde kopec polevuje se to rozjizdi ke 30km/hod a je tu Ondrejov a znovu kostky ... hruza. Nahore se ceka a pak jiz rychlou jizdou do svych domovu ... natoceno 117km prumerem 29,95km/hod.

Slapky, priste prijedte a nebudete litovat...

Šemík, Dub 13, 2005 18:05:59

Musím jen souhlasit, náročný je slabé slovo. Ještě teď chodím dost ztěžka. Vyrazil jsem jen s malou flaškou s tím že stejně odpadnu kolem po pár kilometrech tak proč bych sebou tahal velkou. Příště si vezmu radši i spacák . Začalo se opravdu trochu volněji, 29, 30, 31km/h, to ještě šlo. Ale nadupaný pánové se jen tak zahřívali, a s přibývajícíma km se jelo rychleji a rychleji. Jinak do teď nechápu proč se mi Kolíkáč v každém stoupání smál .... U Mukařova jsem zkusil fintu že mám na dně ve flašce a že bych měl jet už na Prahu. Finta nezabrala a já pokračuju dál a trpělivě jsem čekal kdy přijde můj konec. Krátké kopečky zvládám ale u Mělníka to přišlo blbej táhlej kopec s mizerným asfaltem a opět je jasno, zustal jsem sám. Navíc jsem jen matně tušil kde jsem, zaklepal jsem flaškou, tam tak na dva loky. Mrknu teda na budík na řidítkách, avg 32,0, tak co se divím. Naštěstí jsem se brzo našel, sjel jsem k Sázavě, pak na Stříbrnou Skalici, Jevany a pak po hlavní na Prahu. Dupal jsem co to šlo, bez pití, jediný co mě utěšovalo že zachvíli stejně padne tma, teplota klesne pod nulu a voda by mi stejně zamrzla . Dřel jsem jak vůl a pánové a dámy hukot doma koukám na budík avg rovných 30,0 ( nepočítám do toho motáni po Praze) a samozřejmě jsem se vyhnul velkým kopcům co jeli ostatní. Jo a najel jsem 114,7km, supr trénink.

Michal (alias Kolbaba), Dub 14, 2005 07:19:25

Nazdar hoši !

Vidím, že jste zavítali do Posázaví, a dokonce jste projeli Ostředkem, kde máme chalupu. Až tam pojedete příště, tak se stavte v Českém Šternberku, tam jsou krásné serpentinky

(Kolodějci asi budou vědět) a nebo jeďte ze Šternberka podél řeky dolů a tam je v lese schované krásné 19% stoupání na Čeřenice (osobně jsem sklon změřil pomocí olovnice a podobnosti trojúhelníků). Cesta na Ondřejov je podle mého soudu nejhezčí zadem přes Hradec a Kostelní Střímělice. Když budete nahoře, vyjeďte si äž na hvězdárnu ke Grygarům. Další trasy a podrobnosti mohu dodat. Sázavě zdar !!

Vyhup, Dub 14, 2005 07:35:31

Skvělé Kolbabo, je vidět,jak ty nádhery okolo Sázavy znáš. Na Štenberk se stále těším, kdy se tam společně zavítá a ten krpec na Čeřenice je mi také důvěrně známý. Loni tam spadl vrtulník, tak se tam musí jezdit, když zrovna nepadají. Třeba se mi tam Šlapky jednou povede dotlačit. Ze Sázavy na Ostředek je fungláč asfalt, nemá to chybu nahoru a už vůbec ne opačně dolu.

bigmig, Dub 14, 2005 11:32:19

Tak jsem dal vcera s Vyhupem lehci trenink. Tedy Vyhup dal lehci trenink, ja jsem jel co to dalo. Snazil jsem se moc nezdrzovat, ale zase to neflakat a hlavne jsem se nechtel moc ustavat, aby vysetril nejake sily na dnesni kolodeje. Vyhup je skvely partak, perfektne umi prizpusobit tempo pomalejsimu, tak jsem ani jednou nemusel slapat na krev. Projeli jsme pekny flak cesty od Rican pres Mnichovice Strancice Popovice Stirin Jilove a Davli a pak jsem to mazal domu proti mostu. Vyhup se vracel pres Hradistko. Objevil jsem i peknou zahradni restauraci na Zbraslavi, protoze mi tez dosla voda. Takze skvely trenink, skvele pocasi a naslapano 147km rychlosti 26.5km/h.

bigmig, Dub 14, 2005 22:11:19

Tak jsem dnes vyzkousel expres zvany Kolodeje a musim rict parada. Neocekavane dorazil take Kolikac, ktery vymenil schuzi za kolo. Od zacatku se jelo dost slusne tempo. Nastesti jsem neponechal nic nahode, nabral dostatek vody a jidla projistotu i tubu. Kolikac vyrazil na svem zimaku, takze jsem mel jistotu, ze uvisim pripadne aspon jeho. Po dlouhem klesani do Stribrne Skalice zacalo prvni stoupani na Ondrejov. Celkem se mi darilo udrzet krok s druhou 4 clennou skupinkou, kdy Vyhup a spol byly uz davno v trapu. Nohy slapali a koukam, ze Kolikac se zimakem ma trosicku problemy. V nasledujicim kratkem sjezdu v serpentine se mi podarilo ztratit bidon. Hledam ho, ale nikde nic. Kolikac prijizdi a v domeni ze na nej cekam hulaka jed! jed!   No pomohl mi s hledanim ale bezvysledne. Kdyz jsme po ctvrt hodine to hledani vzdali, a rozjeli se do Ondrejova, nachazi Kolikac muj bidon ve skarpe. No byla to sranda neuveritelna. Spolu jsme se pak vratili pres Mnichovice, Ricany, Kolovraty, Uhrineves. Celkem jsme se neflakali, takze z toho nakonec vyslo 135km a 28km/h. Priste doufam ze uz nic neztratim.

Gejza, Dub 17, 2005 20:11:24

V sobotu jsem využil náderného počasí a vyrazil jsem v 08,00 hod na vyjížďku směr Mělník. Jel jsem s kolegou a Vlkem a nejdříve jsem chtěl zkušebně dát jedno kolo Břežanské osmy. kolo jsme jedno prdli ve slušném tempu a zde jsme také orvaly chudáka Vlka, který následně snáma odmítl jet dál. Docela mne to mrzelo, jelikož ve třech by se jelo lépe. Pak jsme teda jeli na Mělník a Kokořín. Dali jsme 100 km průměrkou 31,60 km. Jízdu jsme zakončili jedním pivkem v Letňanech a schodným tvrzením, že v sobotu se jednalo o 110 % Cyklistiku

Vyhup, Dub 17, 2005 22:46:22

Kdo si nevlezl o víkendu, obzvláště pak v sobotu do pedálů, má jedno velké bezvýznamné mínus u cyklistického Pána boha. Letos nejpříznivější sobota mi umožnila uskutečnit do puntíku můj objemový plán. Ke Zbraslavskému mostíku jsem si pro zahřátí přivezl již 40km, pak jsem se usadil ve dvojici početného baliku se Sousedem. A protože v tempu panoval klid (+-33km/h) mohli jsme žvanit bez potíží až do Štěchovic. Soused se pak vrhnul střemhlav do Slapáku a já s druhou částí na Hradišťko do leva. Pak ale začali několikapočetné nástupy, až jsme prořídli na osm a takto se blbnulo až k Neveklovu. Tím má spolujízda skončila, já se odpojil na svůj směr plánované trasy. Postupně se mi před očima míjeli cedule jako : Bystřice u Benešova, Vlašim, Divišov, Český Štenberk a Uhl.Janovice. Plných 75 kilometrů v naprostém protivětru. Až po odbočce na Sázavu jsem si vzpomněl, jak vypadá vítr v zadních partiích. Pak jsem si už jen užíval jarních přírodních krás Posázavských lesů a dojel domů s jediným trochu unaveným místem. S tím, které odkládáme na sedlo. S opravdu báječným pocitem jsem mohl doma napsat do deníčku 191km, průměr 31,3 km/h a čas 6:05:00. Neděle byla s Kolodějskýma chlapíkama odpočinková a jsem rád, že nikdo z nich neměl závodnickou touhu. 90,5km při průměru 28km/h

Soused, Dub 18, 2005 10:19:09

Tak sem se v sobotu vyjel, nejdřív sem pokecal s Vyhupem do Štěchovic, jela se pohoda. Pak sem ve Štěchovicích odbočil doprava na Masečín. Čekal kdo tam taky z těch možná 80 lidí z balíku pojede. Byli dva. Řikal sem si v duchu sou starší, maj zimáky - ty nepojedou žádnou vraždu. V půlce kopce bylo jasno - buď byli tak dobrý a nebo já tak špatněj - nejspíš obojí. Klika byla, že to byli pohodáři, vždycky na mě na kopci počkali. Já pak za nima vlál i na rovinách a dotáhli mě až na Zadní Třebáň, kde sem se před kopcem definitivně vzdal jejich společnosti. Pro ilustraci jak to asi bylo uvádím hlášku jednoho z nich - když ten menší vyrazil na těžkej převod někdo nad Bratřínovem v tom lesnim stoupání a během pár sekund byl v čudu, tak ten jeho kamarád na něj řval - "Kdybys si náhodou nevěděl, tak přesmykač je ta páčka vlevo!!" No prostě sem dostal za vyučenou a byl to můj letošní nejtvrdší trénink. Nemám na tepáku pamět na nejvyšší tep, ale mám tam nastavenej max. prách 188 a doma sem koukal, že sem byl 2 minuty přes. Takže maximum nechci ani domejšlet - hotovo. Natočil sem přesně 80km, avg 27,2km

Vlk, Dub 18, 2005 18:14:12

Sobota ráno absolutně se mi nechtělo z pelechu,ale sedět doma to se mi už vubec nechtělo a tak vyrážím za Gejzou na trenink Osmy a abych byl rozhejbaný tak jsem vypadl 6,30 z doupěte směr Kobylysy.Do metra se mi vubec nechtělo je tak krásné počasí tak proč se vláčet krtkem,když kolo (zatím)jezdí.Najíždím směr na Zdiby a tady se chytám stopy Gejzy a Pepína. Přijeli jsme stručně řečena trasa a vyrážíme ,opravdu dost dobré tempo snažim se udržet,ale technicka stranka mého kola je dnes těžce mizerná odchází střed u pedálu tak to obracím k startu a čeká na příjezd Gejzy.Zdělením že snimi nemužu pokračovat mířim zpět domu a jsem vzteky besebe,že semi ten vrak rozpada pod pr...... Poshlídnutí na tachometr jsem se podivil,že má 100km.Tak slupnu oběd a sedám na Mtb a najelsem si další 100km pro zlepšení nálady.

Kolikac, Dub 20, 2005 09:08:29

Vcerejsi trenink se znovu skvele povedl, vyrazili jsme spolecne s BM okolo 14,00 hodiny z Bechovic smerem Cykloschein v Pocernicich, kde si BM koupil nove kratasy se super antibakterialni vlozkou, a od te doby uz to byl zase stary znamy BM z minule sezony, jelo mu to jako z praku, nejdrive jsme dali vyklusavajici projizdku smerem na Brandejs, Celakovice, Mochov a pak se to z casovych duvodu zmenilo v regulerni kvapik, hnali jsme to jeste do Bechovic doplnit vodu a tycinky a presne v 16,30 jsme nastoupili do rozjizdejiciho se rychlovlaku v Kolodejich. Bohuzel Semik se zasekl v praci, Gejza doma, nezklamal jedine Vyhup, ale bez nej si Kolodeje uz nelze ani predstavit. A jelo se fakt fest, s BM nam zacla vaznout komunikace hned asi na 5km, nemohli jsme to moc udychat...a kdyz za Mukarovem nastoupil Vyhup, zaclo to z naseho minipeletonku pekne odpadavat. Sice mirny kopecek, ale rychlost k 35km/hod. to uz opravdu bylo nad nase sily a tak jsme s BM pomalu zacli mavat odjizdejicimu celu. Nastesti se zformovalo z odpadliku 4 clenne komando, ktere diky spolupraci zaclo v nasledujicim mirnem klesani sjizdet hlavni skupinku, ktera trochu zvolnila ... a v doliku pred Ondrejovem uz jsme zase po kupe, ale ostra leva, ve ktere se to znovu trha, ja nastesti zvolil dobre prevody a dobre si najel, takze jsem zustal v baliku, prohodim jeste par slov s Vyhupem, ktery me informuje, ze v tomto kopecku se vzdy zavodi a ze se jede asi na Chocerady... a uz to zase tocim v cervenych cislech a pomalu ztracim kontakt, ohlizim se, vzadu se ztratou asi 50m BM jeste s jednim borcem, furt si rikam, ze je na rovince dojedu, ale uz to nejde, nabrali takove tempo, ze mi znovu mizi a ja trochu zvolnuji a je tu BM a uz to smazime do Chocerad, kde kostky a vzhuru smer Ostredek, zene nas tam blahova vidina, ze nahore budou cekat a kochat se zapadem slunce... ale jak se pak pozdeji v teple domovu dozvidame od Vyhupa, dnes se jelo trochu jinudy...

Davame tedy sjezd do Sazavy, kde pivko na zahradce a pak serpentinky na Nechybu, okolo Melnika "Frantovou zkratkou" na silnici Kostelec-Janovice a pak pak jiz pohodou do Bechovic, dupeme "jakoby nic" na BM vubec neni poznat, ze ma dnes jiz o 40km vice ... Ja natocil 148km prumerem 27,9km/hod.

Vyhup, Dub 20, 2005 19:51:33

Přidám též něco z pohledu mého, na včerejší Kolodějský tréninkový průlet Posázavím. Úterní příprava velí, aby cyklista toužící po pokud možno společném absolování vyjížďky s chrty od Koloděj, byl co nejvíce odpočatý, zdravý, kolo v richtiku, doplněn dostatečným množstvím tekutin a celkově vůbec: plný elánu ze života samého. Na startu decentně a nenápadně postávající Libor Janoušek, vedle něj triatlonista (22. na Havajském triatlonu) předznamenávají již předem, kolik sil dnešní skorozávod bude obnášet. Po tradičně nekonfliktním vymotání se z prvních vesnic přišlo mírné 4 kilometrové stoupání na Struhařov. Hned na začátku mi kolega ze špice chce jít dozadu, a já, protože jsem si jí do té chvíle na můj vkus dvakrát neužil zůstávám a mám plán si stoupání vylézt intenzivněji s vědomím, že za horizontem se zase povolí a v klidu doplním potřebný kyslík. Tak se také stalo, ale L. Janoušek a triatlák mě nedarují žádný metr odskoku navíc a vlastně stejně jedeme stále spolu. Možná si to chlapci jen pianko kontrolovali, nevím. Sjíždíme se, i Kolíkáč, Bigmig a další. Zatáčka pod kopcem na Ondřejov a zlom směrem vzhůru. Znám to tam jako vlastní obnošené tretry. Tady se to nešetří, a včas to znamuji i Kolíkáčovi, na více slov už není dost vzduchu. Domníval jsem se, že chlapci ve vsi povolí. Ne. Takže se uhání i dolů k Sázavě do Chocerad. Klasika. Za řekou dochází k taktické rychlé poradě a uhýbá se neočekávaně na Komorní Hrádek. První pasáž je do kopečka hodně ostrá, pak je rozumnější. Následuje sjezd okolo dálnice a motorestu "Naháč", Je to padák, kde fouká-li vítr trochu do zad, láme se zde denní rychlostní maximálka, běžně okolo 70km/h. V kopci jak tataři postává policejní hlídka. Ve vteřině se mi mihne hlavou myšlenka, kdyby tak přede mnou vytasili plácačku. No, přeci nezastavím na fleku. museli by si pro mně pod kopec. Všechny chmury ale hned odhání nové frekvenční šlapání L. Janouška do nového stoupáku a tak se směle snažím držet vedle něho. Triatlák se mírně šetří, a ztrácí, pak zase záhadně dojíždí. Ale sjezd do Čerčan a už jsme stejně jen ve třech. Pak opět nabíráme poztrácené výškové metry a dosprintujeme až na Ostředek. Prozměnu dlouhý sjezd zase do Chocerad a stejnou cestou k domovu. Malý zádrhel nastal pouze v kopci na Ondřejov, kdy triatlák vytrhl kliku z osy a musel ji nově přišroubovávat. Ale jen stihl říct "ještě že se mi to nestalo při závodě" a dupali jsme nanovo. V Mukařově se dělím a vracím se domů. Doma 99km, průměr 32,6. Na ten profil hezká čísla. Ovšem následky to dnes má. Jsem ještě nějaký přetažený, regenerace je zdlouhavější. Zítra musím každopádně lehčeji. Taky to umím

Kolikac, Dub 25, 2005 16:41:33

Chtel bych se jeste vratit k patecnimu treninku, kdy me na ceste na chalupu doprovodil Vlk s Kotatkem-KT. A byla to velmi prijemna spolecnost. KT me mile prekvapil, kdyz se na Zelivskeho objevil ve Slapkovskem dresu a plny odhodlani po zimni pauze zase naskocit do naseho cyklovlaku. V Dubci jsme nabrali jiz nervozne popochazejiciho Vlka a uz jsme si to supajdili v rovinatem terenu za paradniho jarniho pocasi smer Podebrady. chvilemi nas sice zdrzoval KT se svou prehazovackou, ale na to uz jsme si zvykli, ze on ma vzdy nejaky problem, navic mu chybely imbusy ... ale nejtovacku na retez mel  Po vyjezdu z Prahy sice Vlk s KT blaznili na jednom hupu jak na rychlsotni premii, ale pak se jiz KT stahnul do klubicka a pekne v zavetri za mnou a Vlkem si slastne pomnoukaval. Po prijezdu na chalupu se zjistilo, ze mistni obchod i restaurace jsou zavreny a tak jsme zlikvidovali zasoby ze sklepa - zavarene merunky a pak nejake susenky. Po zapojeni vody po zime jsme se vydali na cestu nazpatek, casu kvapem ubyvalo a tak uz jsme to prali po stary podebradsky silnici, kde nam nejvetsim nepritelem byl ledovy protivitr. Kote uz moc nemnoukalo, ale spise zlostne sycelo, mluvilo furt o nejaky hospode a tak jsme byli nuceni s Vlkem zastavit v Nehvizdech na sluncem prozarene zahradce, kde ani nefoukalo. Po asi hodinove pauze stravene ve spolecnosti pana Gambrinuse (KT-cola) jsme to domlatili domu. Najeto 135km prumerem 28 km/hod. Diky Vlku, tahal jsi to nadherne ... a ty KT jsi zase ukazal jakou mas vnitrni silu, ze i bez formy dokazes bojovat a dojet do cile ...

Kolikac, Kvě 4, 2005 07:24:42

Trenink se povedl, ricansky meteorolog Vyhup vybral trasu na ktere ani nekaplo, na ktere bylo mozno shlednout krasne historicke pamatky - Rataje, Česky Sternberk, Sazava, na ktere jsme zdolali par kostek a vyhlasenych brdku - Rataje, Cerenice, na ktere jsme si koupili nejdrazsi vodu v Posazavi (30,-Kc), na ktere jsem v zaveru v Jevanskem udoli slastne trpel ... ale byli jsme oba spokojeni. Najeto 145km prumerem 28,5

Vyhup, Kvě 4, 2005 13:05:22

Dnešní soupeře bych příliš nepokoušel, protože od Prahy západ dozajista pojedou Černej mrak, Déšť a Vítr. S těmi si nezajezdíš zrovna nejblaženěji. To včera jsi měl jet s námi z Koloděj. Výlet krásnou krajinou, hutnými kopečky a přitom s poctivým objemem kiláčků. Dlouhou dobu nás sice provázely pochybnosti při pohledu na šedá mračna od Posázaví, ani Kolíkáčovi jsem si zpočátku netroufal prozrazovat svůj záměr okruhu. Ale podařilo se vše náramně. Bezva osamocené, lidmi prořídlé vísky a osady, silničky padající k řece a hned zase od ní vzhůru a ten pohled na Štenberk při sjezdu serpentýnami je vskutku pohádkový. Žel bohu platba za pidi svačinku v místní hospůdce byla každopádně hororová. Jinak jízda nebyla intenzitou žádné drama, s Kolíkáčem jsme probrali mnoho taktických záležitostí do další části sezony a pod. Ze Sázavy jsme profrčeli na Jevany ani nevím jak. Odtud je domov už co by dup.

gejza, Kvě 7, 2005 10:44:48

Tak jsem včera konečně poprvé letos pořádně zmoknul. Po nemoci jsem se chtěl trošku rozjet a u Brandejsa to přišlo, Nejdříve to vypadalo, že jsem ten mrak podjel a že nu ujedu. To jsem se teda mýlil. Kde se vzal tu se vzal další mrak zezadu tzv. zákeřňák a už to padalo, voda, kroupy a zase voda. Cestou na prahu pak pršelo i zespoda a tak jsem přijel jak prase a vodník zároveň. Snad dneska před Starobrnem ještě stihnu umejt kolo.

Jo a výsledek 60 km za dve hoďky, možná jsem měl zůstat doma a šetřit se na neděli, ale už jsem měl petidení apsťák bez kola.

bigmig, Kvě 10, 2005 20:04:35

Tak jeste za tepla... Dal jsem dnes Kolodeje a opet to stalo za to. Tedy vzdycky je neco o cem je psat. Asi pul hodiny pred startem se smerem k Sazave dost huste hromadi mraky, tak jsem zvedav kdo prijede na sraz. K memu velkemu prekvapeni se sesla "B" Skupina. Libor Janousek a Vyhup zrejme odpocivaji po narocne nedeli (Brno, Karlik  ) Je tu ale Primda, CKKV a hlavne BUS. Od zacatku se jede pohoda, coz me velmi vyhovuje, protoze precijen od nedele potrebuju spis lehci trenink nez zahul. BUS si neustale stezuje na uvolnene sedlo. Vsichnio se tim ohrome bavi. Jedeme klasiku na Babice, Brezi, a Doubek Mukarov. Kupodivu se ani moc bourka k nam nezene, ale mokra silnice presvedcuje starsi borce stocit to na Brod Celakovice Brandys a zpet. BUS ma jediny blatniky, ale zato se mu furt uvolnuje sedlo az musime zastavit. Pujcuji mu imbus a po kratke oprave jedeme na Hradesin. Po chvili potkavame Libora Janouska a ten se k nam pripojuje. S vetrem v zadech to valime na Ceskobrodskou. Bohuzel ani tentokrat me okolnosti donutily opustit balik neb jsem pichl predni kolo. No jeste ze se mi to nestalo v nedeli a snad nestane v sobotu. Takze zase jako vzdy zustavam sam s vetrem. Projel jsem kolem Brodu, Uval a po 65km jsem se vratil zpet do Bechovic. V zime a desti to nechci radsi moc hrotit.

Šemik, Kvě 11, 2005 23:19:48

Jen stručně : nějak se mi nepovedlo domluvit s Gavošem tak jsem dneska po práci vyrazil alespoň sám. Jel jsem do Radotína zkusit tu novou trať co vymysleli pánové z KPO. Začíná tak nevinně, stoupání tak 3 možná 4% pohodička, občas rovinka, zatáčka, pořád se jede mezi těma vilkama, celkem se mi to líbilo. Hustý to začne být až ke konci, je tam cca 200m po koskách 14% stoupání. Jel jsem to v klídku tak to byla sranda, ale jet to fest, přepálit začátek, no asi bych na těch kostkách měl s převodem 39x25 co dělat. Idealní trasa pro vrchaře muších vah, já než tam těch 82kg dám do pohybu je hned nějaká zatáčka a o tom konci už ani nemluvím. I tak se na tu časovku těším, jestli budu mít čas pojedu. Jinak pak jsem to vzal Přes Zbraslav a Vraný na Zvole, ten asfalt je tam pořád příšernej a volně domu, najeto jen 75km, avg 25, pohodička

Gejza, Kvě 12, 2005 10:50:44

Včera jsem se porvé zůčastnil hromadného tréninku, který začíná každou středu v 16.30 . Brandýse nad Labem a to na výjezdu směr Lysá. Na místě bylo cca 40 cyklistů a to mne dost překvapilo. Po výjezdu jel celý balík cca 10 km společně a pak se rozdělil na skupinu A a B. Bohužel jsem to protaktizoval a přidal jsem se k áčku. Chyba nasadili tepmo jak blázen a tak jsem je po cca 30 km opustil a vráti jsem se na Prahu. celkem 100 Km a díky jejich tempu avg 29 km/h

Příště nezmatkovat a zvolit skupinu B prozatím. Všem šlapkám doporučuji. Jezdí se směr sever a východ od Prahy a o výkendech údajně třeba až na Ještěď

bigmig, Čen 2, 2005 22:58:15

Tak pratele. Kdo dneska nebyl v Kolodejich, jako by nebyl. Cely den jsem se trapil na dalnici D1 a ve skrytu duse jsem doufal ze stihnu obvyklych 16.30. Bylo to opravdu o fous. Prijizdim na sraz a vidim slapkovsky dres. Co ze? jsem snad slepy. Ze by si Kolikac vzal... Ne uz vidim lepe, je to Igor. No to je parada, tak Igor jede s nami. Urcite si to uzije. Poohlidnu se doprava a tam dalsi znama osoba. A hele. Hanka Ebertova. No teda. To se nam sesla pekna spolecnost. No super. Kolikac s Vyhupem prijizdeji na cas. Zdravim jeste Krale a jdeme na to. Mam trosicku obavy, ze jsem si zapomel velky bidon, ale co se da delat, snad nevyhasnu. Zacatek se jede jako ve ctvrtek obvykle v lehcim tempu. Hanka si to uziva a kecame spolu az do Mukarova. Igor jede taky vyborne, ale to me vybec neprekvapuje, protoze Igor maka vzdy jen o treninku a v zavode se setri  ne to nemyslim vazne. Kolikac ani moc tentokrat nehyri svymi vtipky, tak se proste jede. Chlapci dnes vymysleji ruzne zapeklite trasy kudy kam az se jim to malem zamotalo. Po kratsim zdrzeni s defektem jednoho membra to valime vkopeckach okolo Ondrejova. Kdyby jste me zabili, tak to nenajdu. Igor se nam uz ztratil, ale stejne mu musim poblahoprat, ze jel vyborne, jen tak dal. Vim, ze to napoprve neni med, jet s toyuhleto povedenou partickou. Hanka meziti sama rozhodla, ze k sazave s nama ne a odpoutala se. S Kolikacem tedy visime se zbytkem vlacku co to de. Jede se jakz takz, ale kdyz se na spici objevi vyhup jde vzdy do tuheho. Sjizdime do chocerad a to bych nebyl ani ja, kdyby se mi neco zajimaveho nestalo. Prejel jsem psa  no malem jsem si namlatil ale ten malej blbecek to dostal do nohy. Jedeme dal podel reky Sazavy a projizdime misty kde jsem jeste nebyl. Vsak taky Vyhupuv kamos Franta rika:"Kochej se, tady se moc nejezdi" Moc se nekocham, protoze radeji slapu. No uz je tu Stribrna Skalice a my jedeme na Jevany. No to bude fuska rikam si a zavzpominam, jak jsme tu jeli pred mesicem s Honzou. 27km/h se mu zdalo hodne. Dneska se jelo v klidku 37km/h i vice. Vyhup by rekl pianko, ja rikam hlavne ze jsem neodpad. No jede se nekdy i 32, ale kdyz je v cele Vyhup tak se to neflaka. Jevany a po Kutnohorsky dom. Tady se to pali co to jde, ale auta jsou dosti bezohledna a vytlacuji nas ze silnice. Postupne se odpojujeme podle toho kdo kde bydli a my dava s Kolikacem jsme domluveni v Uhrinevsi na jedno. Dame kazdej 3 a jedem. Doprovazim Kolikace standardne nekam do Hostivare a libuji si ze konecne po nekolika pokusech jsem mel to stesti dojet Kolodeje. Diky pratele byl to zazitek 105/31. Dobrou. Spis ted dobre rano

Igor, Čen 3, 2005 07:52:43

Nu od tech Kolodej to byla zajimava zkusenost. Udrzel jem se po dobu temer jedne hodiny, pak uz jsem to musel vzdat a pracne hledat cestu domu. Mel jsem sice mapu, ale ta prave Koldeje mela v pravem dolnim rohu, takze byla pouzitelna jen omezene. Na krizovatkach jsem hledal nejake zname nazvy a orijentoval jsem se podle slunce, a tak cesta se mi sla pres Kostelec nad Cernymi Lesy a Cesky Brod, ale v 20:00 uz jsem byl doma.

Myslim si ale, ze kdybych byl odpocaty, dokazal bych se udrzet skupiny po delsi dobu. Snad priste. Ale i tak byl to velmi prijemny trenink.

Šemik, Čen 6, 2005 00:03:09

Tak jsem taky vyrazil do kopců. Nevím jak máte projeté Krušný hory, já tam na kole vyrazil poprvé a supr. Parádně jsem se projel, z chalupy to mám cca 40km do Litvínova rovnou pod Krušný hory. Zkusil jsem stoupání na Dlouhou louku, nějakých necelých 5 km, převýšení 440 m, prům stoupání 9%, poslední kilák 12%, těch mejch 25 zubů vzadu mi tam přišlo nějak málo . Pak jsem to vzal kolem tý nádrže Fláje zpátky do Litvínova a znova nahoru stoupáním na Novou Ves v horách, divnej název. Tohle stoupání mi zase tak strašný nepřišlo opět 5km, převýšení 410m, prům stoupání 8%, nahoře jsem kouknul že už mám na budíku přes 100km tak jsem to napálil zpátky domu. Teda napálil, celkové avg ani ne 23km/h žádná sláva ale byl to pěknej den, 158km, dvakrát jsem promokl. Pánové jestli máte nějaký tip na pěkné stoupání v těhle končinách poraďte, asi se tam projedu častěji.

Diablo, Čen 6, 2005 09:41:54

Takze nedelni vylet se podaril. Do Roztok jsme jeli ve trech s Hynaultem a mym treninkovym partakem Radkem. V roztokach jsme nasli i prezentacni hospodu i start. Byl to xavod do vrchu z hromadnym startem po krasne lesni ceste. Hned na zacatku jsem zvolil rozvazne tempo s tim za na tech 5-6km urcite ostatnim co vyrazili oster kupredu dojde, ale doslo jen asi trem . Co je pozitivni je, ze Hynka jsem si zachoval na dohled. No a pak zpatky pres Nizbor, Beroun, Hostim, (za nim se ynek odpojil) do Srbska a Karlstejna. Tam se mi podarilonarvat retez mezi kasparka a stredni tac. Diky Radkove pomoci se to ale nakonec vyprostilo a "musel" jsem tedy na Morinu... a potom domu . Celkem neco malo pres 100km ... tempo celkove volne, vitr foukal, jedn amirna prehanka ...

Jen tech Slapek kdyby bylo vic

Svorada, Čen 6, 2005 22:53:48

Vinohrad. slapky na Dni Kozla. - 4.6.

Predbezne kontaktovani Mates, Smith a Vlk.

Nakonec - mozna vzhledem k desti - jsme vyrazili ve dvou jen ja s Vlkem.

Odjezd se vzhledem k desti o neco posunul , takze vyarzime smer Pruhonice, Herink, Sulice az ve 13.30.

Jelikoz mi nesedl obed, davame jiz prvniho neplanovaneho Kozla v bufetu u Hotelu Rene. Vlk se chlubi "novymi plasti" s 10 atm. Zrovna si rikam co udelaji, kdyby doslo k defektu. Neujeli jsme ani dalsich 10 km jsme zase o neco chytrejsi - v Kostelci u Krizku se ozyva kratka a pomerne hlasita rana - Vlk pichnul. Po necelych 20 minutach opravy - mimochodem, Vlk vymenuje duse bez montpak, profik je holt profik - vyjizdime dal smer Stirin a V. Popovice. je cca 16.10 a jiz vydime motajici se policej. hlidky po silnici. Davame nekolik kousku u podia plus vychutnavam premioveho kvasnicoveho Floriana (10 min. fronta) a vyhlizime modrou oblohu na odjezd. Konecne prestava prset a cca v 17 odjizdime. Stacime se na Prahu smer Petrikov, Herink. Cesta s pivkem a modrou oblohou pred sebou a krasnym sjezdem ku Praze nema chybu, jen jen skoda ze krmeni dvojcat nepocka. takze v 18.hod koncime na Jiznaku. Pohodovy vylet s velmi prijemnym koncem - najeto 54 km, AVG cca 21 km/h.

ps. Fotodokumrentace existuje ALE fotit Nokii 6610i za deste, tim Vas a ani Net nebudu zatezovat....

Mates, Čen 8, 2005 21:06:36

poprvé od zranění kolena jsem vyjel na delší vyjížďku a taky trošku v tempu. Zhruba v 16:50 potkávám Bigmiga a Kolíkáče pod Točnou, ale jelikož Bigmig má technické problémy na Zbraslavy se odpojuje a pospíchá do servisu, aby se mohl na časovce v Radotíně přidat. V Radotíně potkáváme Šemíka s Hynkem a projíždíme opravdu drsnou časovku do kopce. Vyjíždím jí jednou a než to rozdýchám, tak zbytek pole to projíždí podruhé (klobouk dolu). Dále pokračujeme k Bigmigovy domů, kde ho střídá Anděla a jedeme směr Srbsko. Tam ovšem nedojíždím a odpojuji se a mířím dále na Třebotov. Kupodivu jsem tam nedojel, ale vyjel jsem v Černošicích  A z Černošic jedu domů. Ale ještě v Komořanech mě staví lidi ať kouknu na tornádo (nebo Trombo na tu dálku jsem to nepoznal), povídám kde ho vidí a po důsledné nevigaci po obloze to spatřím, je to takovej hodně tmavě šedej komín směřující k zemi, ale jelikož je daleko tak nejsem schopen rozpoznat škody. Upozorňuji tedy Kolíkáče a spol., kteří jedou nic netušící v Srbsku. Pozoroval jsem to asi 1 minutu a potom jsem viděl jak komín vyjel do mraků a pomalu se rozpadal.

údaje pro statistiky - ujeto 75km v průměru 25,21 km/h

Kolikac, Čen 8, 2005 23:02:42

Jo jo byla to parada, nejvetsi zazitecek mi pripravil Andel, ktery svym vykonem predcil vsechna moje ocekavani. Cestu Reporyje-Srbsko-Reporyje zvladla bez vazneho zavahani, roviny jela naprosto rovnocenne v nasem vlacku, v kopcich minimalne ztracela pouze kdyz Hynault se Semikem zavodili na vrcharskych premiich a kdyz ucitila vuni domava a naprala to pres 40km/hod. tak jsme marne plapolali za jeji Meridou .... jo jo bajecny trenink podporeny Geckem v Srbsku.

A Mates se take hrdinne pral s vetrem a je videt, ze je nazhaven dohnat treninkove manko. Drzime palce !!!

bigmig, Čen 9, 2005 08:37:14

Kulový blesk

.... nechcete se svést, jedeme po trase.. asi takhle to vypadalo vcera kolem Prahy. Ostatní už většinu popsali, takže já jen přidávám, že to byla paráda a že kdyby nebyla na krku tma, tak jsme mohli připojit Ela v Sobíně, Gejzu v Ďáblicích, Igora na Proseku a potom třeba Vyhupa v Říčanech a objet Prahu   Anděl všechny zdraví a děkuje za velmi kvalitní trénink. Zaroveň se ptá, zda by se nekdo v sobotu nasel, kdo by s ni projel alespon cas trate Brdskeho Svihu. Diky

Vyhup, Čen 14, 2005 21:19:02

Potvrzuji totéž, že dnes nevyjet, byl hřích. A své blahopocity jistě stvrdí do puntíku Kolodějské masařky, jako Kolíkáč a Bigmig, co se vrhli nebojácně mezi dnes opravdu kvalitní maratonskou elitu, jako L. Janoušek a jemu podobní. Kopce byly rovněž, km mám rovných 100 a průměr 32,8 jenže počítám, že takový Bigmig si přivezl domů za dnešek dobrejch 200km. Počinek jako řemen. A teď Adame vidíš, kudy vede cesta k vytouženým cílům, tak se ničeho doboha nelekej a přidej se

Kolikac, Čen 15, 2005 08:41:54

Jo byla to kvalitka, nejdrive jsme si dali s BM lehkou vyklusavajici vyjizdku, ktera se v zaveru zmenila v pekelny zavod, abychom stihli start v 16,30 od kostela, ja stale schovan v zavetri za BM, ten to pral po cestach necestach a v 16,35 jsme brzdili v pomalu se zvedajicim baliku u autobusove zastavky. Tece ze me jako z vola, piju co to jde, v nohach malem 80km, a tak si rikam, kde me dneska odparou. Roviny vcelku jeste jdou, ale kazdy kopecek je citit, tepovka u 180 , no proste parada. A to jeste Vitacek navrhuje horskou etapu, Vyhup mi sdeluje, ze dnes ze spicky opravdu nikdo nechybi. Jedou i dva borci z CKKV v dresech, a tak si rikam ze by chtelo Kolodeje jezdit taky v nasich dresech ...

U Mirosovic ztracim v kopci, vsichni mizi a i BM se statecne veze na chvostu baliku. Tak a je to tady, vubec nevim kde jsem, ze silami jsem na dne ... proste parada. Ale nastesti nahore na krizovatce se ceka, vsichni moci...no to je stesti. A jede se dal az do Cercan a z nich nahoru smerem Hradek, kde uz je dokonano, pred balikem si to v poklidu slape Vyhup asi dvacitkou, ale ja jsem v haji, nemuzu tocit, chodidla me pali jako cert, i BM neuvisi a tak se sjedeme a hned v prvni vesnici skaceme do prvni hospudky na 2G. A pak uz jsou to zase jenom objemy  jedeme pohodu pres Chocerady na Ondrejov, pak jeste dolu paradnim sjezdem do Skalice a klasikou udolim do Jevan a domu. Me to ukazalo 180 prumerem 28. Diky vsem.

bigmig, Čen 15, 2005 13:25:26

No ja bych snad jen dodal, ze nejvetsi prinos ve vyhupovych kolodejich vidim, ze clovek poznava nove krasne a prijemne hospody, kde se blahosklone da uhasit zizen a poznava spoustu nadhernych lidi. Vcera jsme napriklad popili s dvojici ctihodnich partneru, kteri prijeli na dvoukole znacky Author v Jevanech. Nebo v hospode ve Vranem pani velmi napjate az zaujate poslouchala nasi debatu o cykloponozkach. A uz vubec nemluvim o tramvaji, ktera kolem projela s detmi. No radeji k udajum 210.5km / 27.6km/h a 3piva

Kolikac, Čen 22, 2005 09:05:10

Kolodejskemu kouzlu podlehla dalsi Slapka, tentokrate Diablo. Jako jiz tradicne mame co delat, aby jsme stihli start, ale nakonec se statecne pricucavame do prave se rozjizdejiciho asi 15 az 20-ti clenneho baliku. Vyjizdka je tentokrate zvolena bez vyraznejsich kopcu, takze prumer se blizi k 35 km/hod., sebemensi stoupani se rve co to da a na rovinach se jede k 50-ti km/hod. Pravidelne se strida, rychle se odstupuje, takze parada...jo kdyby se takhle lidi domluvili treba i na maratonech. Dostaveme se malem az k Uhlirskym Janovicim, pred nimi to stacime k Sazave a pres Talmberk si to paradnim udolim hasime dolu k rece. Ve sjezdu bohuzel Vyhup ztraci podsedlovou brasnicku, takze Slapky na nej solidarne cekaji, kdyz se objevuje za nami nahore v zatackach, tak to roztacim na nejvyssi obratky, aby se mohl za me zavesit a postridat a dotahnout se tak k baliku. Bohuzel BM a Diablo trochu ztratili a nejsou schopni nas dojet, ja uz pouze trpim za Vyhupem, ktery to masti hlava nehlava. A je tu mirnejsi stoupani smerem na hlavni silnici, mozna nejvetsi pri dnesni vyjizdce, kde ja s Vyhupem jiz schovani v zavetri baliku, lae BM s Diablem si to uzivaji naplno, osamoceni a to se bohuzel stava osudnym pro Diabla, ktery se k nam, narozdil od BM, nedotahne. A je to velka skoda, protoze pak ten had vinouci se 50km/hod. okolo Sazavy, na to se nezapomina, a i kvuli tomu jezdim na kole (ale to uz nekdo nekdy napsal ). Vynechavame vsechny vetsi kopce, kde by me odparali behem chvilky, a tak mirnym udolim smerem do Jevan se drzim zuby nehty a uzivam si spolecnou jizdu. Před Ricany se balik trha na dve skupiny, zrovna jsme s BM vepredu a odbocujeme zbytecne doprava s jednou skupinkou, kdezto druha skupina i s Vyhupem jede do Rican, kam by to bylo pro nas lepsi. Trochu nam naskocila dira, a uz nemame moralni sily je sjizdet a spise nas prepadaji myslenky a chute na pivo, ktere si doprejeme ve Skvorci a pohodou dojedeme do svych domovu a kancelari) ... ja natocil 130km prumerem 32km/hod, Vyhup rikal, ze samotne Kolodeje mu ukazali prumer malem 36km/hod.

Diablo, Čen 22, 2005 09:30:17

Tak je to pravda byl jsem tam! Jelo se svizne. Az do chvile, kdy jsem pred Sazavou vzdal stihani baliku a se dvema take odpadliky jsem pak pokracoval uz volneji. Ti pak v jedene z hospudek zasatvili a ja pokracoval dale mj. pres Ondrejov, Jazlovice, Kocandu, Jesenici, Zbraslav, Radotin, Kopaninu, Orech .... celkem 150km. Dojezd kolem 9te vecer.

V kolodejich to jezdi pekne , - jen kdyby to bylo na druhe strane Prahy a o neco pozdeji...

Svorada, Čen 28, 2005 22:29:20

Pozdni reportaz ze sobotni cykloakce (25.6)

Svorada, Fajglson

I pres tropic. pocasi se schazime v Dol. Brezanech ve 14 h (32°C stin). Hned na zacatku sledujeme projizdejici "Cerne andely" uzavira -bily- Hammer a nejsme sami, ziraji tam na ne vsici. Tolik motorek jsem dlouho nevidel, ale zpet k cyklistice ... My vyrazime na Zvole uz celkem sviznym tempem, je uz trochu mracku, t jenom 29°C. Pres Okrouhlo zdolavame infarktovy prvni kopec na Radlik. Nasleduje pivni odmena v hospudce ve forme Braniku 10°. Pokracujeme sjezdem do Jiloveho, odbocujeme na kostkach vleva a mirime do kopecku na Teptin. Odtud nasleduje cca 7km sjezd az do Cakovic u Sazavy k nasemu kolegovi. Pivko na sebe nenecha dlouho cekat. Rozebirame nasi ucast a taktiku na Beskyd tour. v 16.40 vyrazime opet na Prahu obloha je zatazena, dokonce je mokra silnice. Vypada to ze jsme minuli peknou bourku. Za prijemneho pocasi v klidku sjizdime do Herinku, Fajglson odbocuje v Hrncirich na D. Brez. do Radotina, ja v 18.h. prijizdim domu na 2. smenu...

Velmi prijemna vyjizdka: Celkem ujeto 70 km, AVG 21 km/h.

bigmig, Čen 30, 2005 08:38:43

Konecne jsem se dostal k uternim Kolodejim. Kolikac tentokrat nemohl, tak jsem vyrazil sam a hlavne v cas  Na srazu se nas seslo docela dosti a v plne sile vcetne Vyhupa, ktery si stezoval na kolinko slovy, ze pojede dnes volnejc. Domlouvame se, ze se sjedem na zaver v Sibrine v hospode. No, jedem stejnou trasou jako obvykle az do Mukarova, pak se jede po Kutnohorske do Jevan a dolu udolim. Hned v prvni zatacce vymetam diru s nasledkem defektu na prednim kole. A je to v p.... Nastesti Vyhup zastavuje se mnou, je to kamarad. Pomaha mi rychle kolo prezout a uz vymejsli trasu, kde je sjedem. A ted to zacina teprve. Vyhup to mydli hlava nehlava, kolinko, nekolinko a ja ztuhly z vymeny kola plandam za nim. Zlatej balik. Ted musim makat mnohem vic. Pod Hradcem se zastavujeme a Vyhup vyhlizi, kde by pelotonek mohl byt. Najednou se zjevuji dva odpadlici, kteri hledaji totez co mi. Nekde neuviseli.  Vyhup zaveli: "Jedeme na Ostredek, tam je sjedem". Ve ctyrech valime na Stribrnou a pak na Sazavu. Ty dva ale nesdili nas zamer a postupne se odpoutavaji. Me navic zacina skripat stred a desne vycvachtane pedaly mi taky nepridaji na rychlosti. Celkove jsem vyšťaven a ceka nas stoupani na Ostredek. V kopci se Vyhup pta skupinky drevaru. "Neprojela tady banda cyklistu? " Odpoved nachazi jen v zapnute pile  No stoupame a me se trochu zlepsuje dech i nalada. Vyhup obcas zpomali abych ho dojel, ale jen obcas. Tesne pred Ostredkem je zahlidne a oziva. Ja moc ne. Ceka nas sjezd do Chocerad. Mam z toho trochu obavy, protoze jsem to dolu jeste nejel a cesta neni nejlepsi. Vyhup kalkuluje, ze by mohly v Ondrejove cekat. Ja uz radeji nekalkuluji a skripam si to dolu. A hele ve sjezdu me nekdo dojel. Zacinam navazovat komunikaci a zjistuji, ze je to odpadlik z Kolodeji a jmenuje se Pavel. Stoupani do Ondrejova nam oboum moc nejde, tak spis kecame. Mezitim se dozvidam, ze je to bajkar, ale ze jel v nedeli Brdskej Svih a byl ve skupince prede mnou. No to je parada. V Ondrejove marne doufame, ze by na nas nekdo cekal a taky po Vyhupovi ani pamatky. Pavel zastavuje na namesti u pumpy, aby doplnil vodu, tak tam s nim jedu taky. Alespon se osvezime. Pivo by sice bylo lepsi, ale studena voda taky blazi Jak se tak rochnime najednou prijede Vyhup od Mnichovic. A ze nahore na nas cekali, ale pak jeli a on ze jel chvili s nima, ale vratil se. No je to kamarad. Zase me nenechal ve stychu.  Jedeme dale ve trech, ale protoze Pavel jede na Karlak bere to pres Mnichovice a my na Struharov. Vyhup to zase pere a ja delam co muzu. Vetsinou ovsem nemuzu.  Je to o vuli a ta mi dneska nejak nebere. Jezdim vzdy tak 30m za Vyhupem a nestahuji ho ani v kopcich ani po rovine.  Takhle se doplacavame az do Sibriny. Tam uz sedi parta solidne se napajejici a my si sedame vedle. Davam si pivo a Vyhup nealko. Protoze musim jeste za volat, prechazim s Vyhupem na Radegasty nealko a hodnotime situaci ve Slapkach a tak vubec. Byla to dnes zase jednou paradni vyjizdka. Chtel bych touto cestou jeste jednou ocenit pomoc Vyhupa, jak pri defektu tak pri celodennim smazeni, protoze se musim nepochlubit, ze jsem snad jen jednou stridal. Diky