Tour de Kytlice

Co nás čekalo: mapka

Komentáře účastníků:

Bigmig

Už loni jsme se a Andělem domluvili, že letos musíme jet Kytlice oba. Domluvíme dlouho dopředu hlídání aby nás nic nezaskočilo. Nakonec nás málem zaskočily Bělečské okruhy, dále jen BO, protože obě akce se sešly ve stejném termínu a bylo to na roztrhaní.

Nakonec jsme se rozhodli dodržet tradici a udělali jsme dobře. Letošní ročník byl opravdu velmi vydařený až bych řekl pětihvězdičkový.

*****

* První hvězdičku by dostalo počasí. Bylo opravdu po oba dny nádherně. Letos poprvé teplo a také jsem poprvé vytáhl krátké kalhoty. Scházíme se ráno se Sousedem v 7.00 a vyjíždíme do Chrášťan na místo srazu všech Šlapek. Všichni s BO obdivují moje kolo s nosičem naloženým až po záda, ale nikdo si ho půjčit nechce. J. Udělali jsme dva skládkové snímky a loučíme se. Za Chýní musíme každý svou trasou. Do Roztok přijíždíme kolem půl deváté a odhazujeme baťohy do připraveného doprovodného vozu.

** Druhou hvězdičku má kolektiv. Sešla se letos opravdu skvělá parta a protože jsme se někteří již znali z předchozích ročníků, tak bylo o čem vyprávět. Vyjíždíme skoro v 9:00 a nálada je báječná. Svorada jede s námi, ale musí to v Tupadlech otočit zpět domů. Veslo, hlavní organizátor, jede opět na velkém historickém kole a baví tak všechny motoristy.

*** Třetí hvězdičkou je výkon Anděla, který od začátku makal na plný plyn se slovy trénuji na Rampušáka a dokonce mě i po cestě jednou vynadal, že se flákám a vybavuji. Rozjeli to s Danou Vidímovou (ženou Vesla) tak, že jim 90% startovního pole nestačilo. Dana se také začala zajímat o Vinohradské Šlapky. Zastavujeme na jedno v Mělníku u Lípy a pak honem do Tupadel na obídek.

Další cesta nás vede na Dubou a Jestřebí, kde je vyhlášený bufáč U Kovboje. Kovboj už na nás taky čekal s panáky Bechera. Opilce na kole nemá rád, ale pro první skupinu z Kytlic má slabost. Anděl zase vystřelil jak o závod a vůbec ho nerozhodilo, že ho bodla včela do stehna.

Poslední pauza se dělá v Polevsku, což je jen 2km před Kytlicemi. Tam se všichni společně sejdeme a pak hromadně vyrazíme do Kytlic. Anděl to letos napálil a dovedl pelotonek do Kytlic.

**** Čtvrtou hvězdičkou je restaurace v Kytlicích, kde nás čekal vynikající gulášek a pivo za 13 Kč a 50 Haléřů. Nechte ho tam ležet, že. Ubytování máme tradičně u Slávka na půdě, kde jsou pravda trošičku proležené postele, ale tradice je tradice. Dáváme si sprchu a už razíme na zábavu. Anděl po skvělém výkonu dal ještě další skvělou večeři,a já jsem taky trochu sekundoval, ale víc jsem se věnoval pivu. Vitamíny je potřeba doplňovat.

***** Pátou hvězdičkou byl večerní program s bohatou tombolou (5 ks) a kapelou MM Top, která hrála opravdu výborně a bavila nás až do dvou do rána. Došlo také na předání medajlí a ještě diplomů za úspěšné zvládnutí trasy. Svorada dostal také svůj diplom s nápisem “Šťastně dojel, ale jinam“. Začala tombola. Anděl měl zkrátka svůj den, takže vyhrál nejhodnotnější cenu dvouciferníkové hodinky.

Pak začala hrát MM Top Pink Floydy a už se to vařilo. Na píseň od Lucie jsme si dali s Andělem Polku a zabrali půl sálu. Ostatní jen zírali a neodvažovali se nás zastavit. Jen to ostatní zjistili, že Anděl výtečně tancuje, začali se mě dovolovat ať jim Anděla půjčím na tanec. Mohl jsem si tak párkrát odfrknout. Bavil jsem se s hosty, kteří sotva stáli na nohou a pokoušeli se tancovat. Ve dvě jdeme spát.

V neděli v 8 vstáváme. Anděl dělá čaj a já balím. Je zase nádherně, dokonce tepleji než včera. V 9.22 jedem zpět domů už sami dva. Za Lípou mi Anděl ukazuje v kterém místě dostal to žihadlo a vtom pích a dostal další. J Včeliček tam asi bylo dost. Oběd dáváme opět v Tupadlech. Ještě děláme asi hodinovou pauzu u známých v Nelahozevsi a kole čtvrté jedem domů. No jedeme. Anděla začíná šíleně bolet pravé rameno a bolest jí skoro nedovoluje jet. Žene ho domů už jen euforie z Kytlic a vůle dojet. 18:30 Řeporyje, jsme doma.