Archiv diskuse březen 2004

 Předmět zprávy:  časovka
Po dnešku se opět pousouvá startovní rošt. Jako poslední pojede Kolíkáč,který dnes zajel fantastický čas 10:17, já to měl za 10:32. Už budu šetřit síly na neděli,takže už se o lepší čas pokoušet nebudu. Zdar
Adam | 31.03.2004  19:04

 Předmět zprávy: Re: časovka
panove stydte se, takovyhle casy to uz je fakt hruza, co ja zmuzu se svojim 11:30:)
kote | 31.03.2004  23:56

 Předmět zprávy:  Doprodné vozidlo
Prozatím (pokud nebude mít Martina předporodní, případně porodní komplikace) mohu přislíbit doprovodné vozidlo na neděli na Třebotovku.
Soused | 31.03.2004  16:08

 Předmět zprávy:  Stredecni Radotin
Dnes v 15,00hod. sraz u nadrazi CD v Radotine. Jedeme upresnit "pole position". Pak budeme krouzit kolem :-) Pridejte se !!!
Kolikac a Honza | 31.03.2004  11:03

 Předmět zprávy: Re: Stredecni Radotin
celkem to tam fouká, říká meteopress, nějakých 7m/s z jihu tedy z boku, ani vám to nezávidím
Šemík | 31.03.2004  13:36

 Předmět zprávy:  Pole position
Myslim si, ze prvni by mel jet Andel, protoze jede za zenskou kategorii a ma nejvetsi sanci dostat se na bednu. Navic zeny maji vzdy prednost. Pak pojedou ti co si daj casovku na blind. Aktualni poradi

Andel
Michal Pravda - jestli pojede (nema kontrolni cas) seradil jsem je podle poctu najetych km za unor
Svorada - jestli pojede (nema kontrolni cas)
Mates - jestli pojede (nema kontrolni cas)
Zvary
Honza
Soused
Bigmig
Kote
Kolikac
Semik
Adam
bigmig | 31.03.2004  09:30

 Předmět zprávy: Re: Pole position
Jo souhlas, Andel prvni a pak panbuh s nami.
Nejak se nikdo nevyjadril k tomu doprovodnemu vozidlu a tymu, mam tedy brat kameru a fotak ?
Kolikac | 31.03.2004  11:00

 Předmět zprávy: Re:Re: Pole position
to by byla škoda, ale s tím pomoct bohužel nemůžu
Šemík | 31.03.2004  11:27

 Předmět zprávy:  Radotin
Tak panove, nervozita stoupa, treninkove casy se zlepsuji, cyklistika vas bavi, je videt ze se sezona naplno rozjela...
Ja se chci dnes taky pokusit vylepsit svuj cas, budu krouzit okolo Radotina od 15,00 do 17,00hod., kdo se chce pridat dejte vedet.
Kolikac | 31.03.2004  08:33

 Předmět zprávy: Re: Radotin
Tak v 15hod. jsem tam. Zdar
Adam | 31.03.2004  09:29

 Předmět zprávy: Re: Radotin
Člověče dneska nemůžu, končí měsíc a v práci toho mám opět nějak hodně. Takže těším se na neděli.
Šemík | 31.03.2004  09:23

 Předmět zprávy:  vyjížďka se Šemíkem
Zdar, tak jsme se Šemíkem dali Třebotovku.Vylepšil jsem si čas na 10:29, Šemík na 11:15.
Ale skutečně tomu hodně napomohl vítr,takže elita Šlapek by tenhle čas zajela na 100%.Jestli bude vítr foukat jako včera a dnes,tak to Kolíkáč potvrdí a mohl by dát i rovných 10minut.
Po Třebotovce jsme to sjeli na Karlík,Šemík nasadil průměr 45, jelo se hezky. Po cestě jsme ¨dali pivo a pokračovali do Prahy. Pěkný výjezd,se Šemíkem se mi jede hezky(jelikož čeká nebo zpomaluje tempo),ale když jede Kolíkáč,Honza a teď ještě Kotě,tak je konec a buď to člověk vydrží nebo ne.
Djeli jsme až do Prahy,akorát za tmy. Díky Šemíku za super vyjížďku!
Adam | 30.03.2004  20:10

 Předmět zprávy: Re: vyjížďka se Šemíkem
Jo me se taky s Semikem jezdi dobre, jediny co me mrzi, ze je takovej malomluvnej :-)
Kolikac | 31.03.2004  08:39

 Předmět zprávy: Re:Re: vyjížďka se Šemíkem
kdyby jsi to vždycky tak nehnal, třeba bych zvládl i něco říct
Šemík | 31.03.2004  08:47

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: vyjížďka se Šemíkem
Jo po vcerejsku budu asi spise ja malomluvnej a tobe to bude kecat :-)
Kolikac | 31.03.2004  08:52

 Předmět zprávy: Re: vyjížďka se Šemíkem
Skoda ze nejste nekdo z dejvic nebo pobliz, me se pres prahu na vasi stranu jezdit moc nechce a tak jezdim smer okor a tak a dneska me to teda extremne stvalo v pulce me zacalo bolet koleno, foukal protivitr, bolel me ten omrzlej palec...mel sem sto chuti prasknout s cyklistikou a dat se na chlast:))...a vase casy sou fakt dost dobry, zase se meni startovni rošt, zachvilku pojedu jako prvni na ty casovce:)...a prumer 45 tyblaho, neprevliknul se Armstrong za Semika?:)
kote | 30.03.2004  20:17

 Předmět zprávy: Re:Re: vyjížďka se Šemíkem
No 5m/s do zad, to udělá své. Ale už se mi jelo trochu lépe, než ty dny před tím, ale ten čas stejně neberte vážně, prostě vítr. Jinak k tomu průměru, najel jsem 64,7km s průměrem 25,5km/h. Pohodová vyjíždka.
Šemík | 30.03.2004  20:57

 Předmět zprávy:  Co dneska odpoledne
Rád bych se dnes po 17h utrhl z práce, nepřidá se někdo? Můžu být ta 17:30 v Radotíně.
Šemík | 30.03.2004  09:01

 Předmět zprávy: Re: Co dneska odpoledne
Super,tak v 17.30 dole na startu. Sejdem se až tam,protože já přijedu vlakem. Čau
Adam | 30.03.2004  10:14

 Předmět zprávy: Re:Re: Co dneska odpoledne
OK, jenom ten vlak, nevím, nechceš jet na kole a nabrat mě v 17:00 Smíchově. Vždyť to máš cestou ne?
Šemik | 30.03.2004  10:37

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: Co dneska odpoledne
Já tam musim jet vlakem,je to takový můj rituál.Jsem pak víc nažhaven.Názpátek už pojedu na kole.Vyjíždim v 16:25 z Hl.n.,takže tam budu dřív a ještě se rozjedu. Zdar
Adam | 30.03.2004  14:51

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re: Co dneska odpoledne
dobrá, nic proti rituálům
Šemík | 30.03.2004  14:59

 Předmět zprávy:  Navrh scenare cyklovikendu
A)sobota-Chyne-bohuzel nemohu se zucastnit, ujmete se nekdo organizace, napiste pres diskusi srazy a tak :-) (at to nedopadne jako tento vikend)

B)nedele-Radotin-navrhuji jet casovku za sebou od nejpomalejsiho k nejrychlejsimu podle letosnich treninkovych casu v "Merenych jizdach". Jelikoz si myslim, ze jeste v sobotu budete Semikovi zasilat svoje casy, tak bych uzaverku nechal na nedelni rano. Ja se budu vracet z Bystrice v nedeli rano a nevim jak to budu stihat, tak by bylo dobre kdyby nas nekdo hromadne zaregistroval. Ja pocitam, ze budu vyjizdet v 10,00hod. z Vinohradske na kole. Taky by to chtelo mit nejake doprovodne vozidlo, kam bychom si nahazeli prebytecne veci, mohu vzit do batohu kameru a fotak, ale to by zase chtelo i nejaky doprovodny tym, ktery by nas dokumentoval.

C)nedelni tiskovka po Radotine by mohla byt "U CAPA" v Reporyjich je tam dobra zahradka, v pripade horsiho pocasi se da byt i uvnitr. Ja osobne chci jeste i neco najet, tudiz vyrazim tak okolo 14,00hod. po tiskovce.

Tesim se na Vase navrhy, at to sjednotime a probehne to k nasi spokojenosti. Uz jsem natesenej jak malej kluk na Jeziska :-)
Kolikac | 29.03.2004  21:22

 Předmět zprávy: Re: Navrh scenare cyklovikendu
A) v sobotu nemůžu
B) sraz na vinohradech ještě asi upřesníme, předpokládám, že nás z Vinohrad pojede víc
C) tiskovka je jasná a vyjíždku po tom plánuju taky, takže paráda
Šemík | 30.03.2004  13:45

 Předmět zprávy: Re: Navrh scenare cyklovikendu
ad b) souhlasim, jen bych dal uzaverku v sobotu v osm hodin vecer, abysme se rano pri prezentaci nehadali.

Zatim by se jelo v tomto poradi:
Andel
Michal Pravda - jestli pojede (nema kontrolni cas)
Svorada - jestli pojede (nema kontrolni cas)
Mates - jestli pojede (nema kontrolni cas)
Zvary
Honza
Soused
Semik
Bigmig
Kote
Kolikac
Adam

doufam, ze jsem na nikoho nezapomel.

ad c) U Capa (nikoliv u čápa, jak nekdo loni navrhoval) to dnes zamluvim.
bigmig | 30.03.2004  12:15

 Předmět zprávy: Re:Re: Navrh scenare cyklovikendu
Zdá se to být dobrý,ale možná bys měl jet jako hlavní favorit na konci.Ale jak chceš,měl bys i lepší čas. Zdar
Adam | 30.03.2004  14:56

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: Navrh scenare cyklovikendu
Mě se pořadí podle tréninkových časů líbí a taky jsem to navrhoval. Naopak podle mě ty co čas namají, by mě být zařazení na začátek. Univerzální model....
Šemík | 30.03.2004  15:10

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re: Navrh scenare cyklovikendu
Jsem pro, kdo nema treninkovy cas, tak na zacatek podle abecedy jako ve skole :-)
Kolikac | 30.03.2004  16:36

 Předmět zprávy:  Suprová Třebotovka
Zdar,tak jsem dnes dal Třebotovku.Celou trasu jsem je v pohodě,na doraz jsem jet ani nemohl,protože to nešlo,tu sílu v nohou jako časavkářská elita nemám,ale na lehký převod jsem to krásně vyjel.
Na konci kopce(na tom zlomu,kde je taky konec lesa a první značka zákazu předjíždění jsem měl čas 6.min.) Nakonec jsem to zajel za 10:42. A byl jsem v úplné eufórii a hned jsem o tom informoval Kolíkáče. Pak mi ale došlo,že Bigmig tohlo určitě už zajel a podle mě to mohlo být i 10:30.Podle toho,že Bigmig své časy nepíše je to ví než jasné. Je fakt,že mi foukalo vyjímečně do zad a ne proti,takže to mohlo ten čas ovlivnilo. Michal by se určitě taky zlepšil tak o minutu,takže by měl 10:30. Ale jsem velmi spokojen,jel jsem takticky velmi dobře. Kdyby někdo měl v týdnu čas,ozvěte se mi na 732/460431 a zkusíme zase vylepšit časy. Mezi Šlapkami je možná 10:30 něco,ale jestli se chceme protlačit mezi ty lepší,chce to minimálně těch 10:30. Ale jestli bude foukat proti,tak budu rád,když dám 11:15. Jsem zvědav,jaký čas udělám zítra. Zdar a pokořte Třebotovku!!!
Adam | 29.03.2004  19:43

 Předmět zprávy: Re: Suprová Třebotovka
Tvuj huronsky rev do mobilu me fakt dostal :-) Gratuluji !!!
Byl jsem zrovna na eskaltorech na I.P.Pavlova a tve "desetctyricetdva" bylo slyset na cely vestibul....
Mozna ji pojedu jeste zkusit ve stredu odpoledne, uvidim
Kolikac | 29.03.2004  21:20

 Předmět zprávy: Re:Re: Suprová Třebotovka
Kdybys ve středu vyjel,přidám se. Čau Adam
Adam | 30.03.2004  10:17

 Předmět zprávy: Re: Suprová Třebotovka
No to je fakt dobrej cas, ja sem si nejdriv najivne myslel, ze mam sanci i vyhrat ze slapek, takhle to vypada ze budu rad za 3 misto...
kote | 29.03.2004  20:47

 Předmět zprávy:  Sobota 3.4
Zdar vsem, chtel bych se zeptat jestli nekdo pojede sobotni CKKV Hobby cup??
A taky jestli nekdo planuje MTB Krale Sumavy 29.5.?? Jinak koukam, ze vsichni jezdite jako divy :-)
Ja si zatim jezdim na trenazeru a snazim se vyladit formu na nedeli (uvidime jak to dopadne)
Mates | 29.03.2004  14:38

 Předmět zprávy: Re: Sobota 3.4
Sleduj http://www.volny.cz/sanon7/Kalendar/kal04.htm a posli taky svoje plany, kterych zavodu se chces zucastnit. Zatim planuje sobotu jen Honza
bigmig | 29.03.2004  15:04

 Předmět zprávy:  nedělní cyklistika
Cca v 9,10 hod od mostu vyrazili profíci (stáj si nepamatuji) a za 5 min za nimi zbytek balíku ca 40 lidí. Než se vše rozjelo, tak se všichni bavili a věděli co se dělo v sobotu (a já dik výstižným a sugestivním reportážím Kolíkáče a Kotěte taky). Padla nějaká jména atd. Jelo se 32 - 35 km/h do Štěchovic. Ve Štěchovicích jsem se vydal se skupinou směr "Štěchovičák", ale po cca 400 metrech se uhýbá vpravo. Ze začátku prudký kopec a v tu ránu jsou všichni v nedohlednu. Pak se střecha trochu zmírňuje a začínám v dáli vidět cykl. postavičky. Dokonce jsem se pak na některé dotáhl a ke své radosti po cca 2,5 km slušného nářezu do kopce najíždíme na silnici kterou znám (Davle-Mníšek) a sjedním borcem se dáváme dohromady, říká jedu do Řeporyjí, slovo dalo slovo a tak pokračujeme dál spolu. Po vyjetí uplně nahoru při sjezdu se proti mně řítí dvojice cyklistů, když je mijím, tak poznávám Šemíka se sousedem, radost, že vidím někoho ze Šlapek, otáčím kolo, křičím a po 300 m "stihačky" to vzdávám, říkám si pokec tentokrát nebude, chlapci berou přípravu démonicky a jsou v treninkovém tranzu. Přes Mníšek trochu zkratkou nahoru na hřeben a dolů do Řevnic, Karlík nahoru do Kuchaře. Tam se loučím s kolegou a u kiosku dávám koláčky, žádné pivéčko cedule oznamuje dovoleno, krátká pouza, volám Bigmigovi. S Bigmigem domluven stert z Řeporyjí v 13,00. Doprovázím Bigmiga na Třebotovku, kterou zajel o cca 5 min. rychleji a pak spolu přes Mořinu do Karlíka, Kozolup, Vys. Újezda, Kuchaře do Ořechu, tam je ještě čas, tak spolu směr Kopanina, on přes Ořech a já přes Radotín domů. Najel jsem 160 km průměrem 24,5 km/h. Žádné horory se nekonaly, solidní nedělní cyklistika v duchu 1. jarní KPO.
Honza | 29.03.2004  12:28

 Předmět zprávy: Re: nedělní cyklistika
Jo, abych nezapoměl, já jel Třebotovku: pátek: 14.25, sobota 13.26, neděle 13.21. Podle tohoto schématu budu mít čas kolem 11 minut někdy kolem 13. září. :))
Soused | 29.03.2004  13:25

 Předmět zprávy: Re:Re: nedělní cyklistika
Ty blaho, ty teda do toho jdes, ja bych druhej den na to psychicky nemel...
Kolikac | 29.03.2004  13:37

 Předmět zprávy: Re: nedělní cyklistika
No tak to gratuluji, takovy kilaky a takovym prumerem, no parada !!! Sranda taky je ze v dnesni dobe vazne komunikace mezi nama, Slapky jezdej okolo sebe, ale ze by jeli dohromady, no nic no, verim ze nadchazejici zavody nas snad i trochu stmeli :-)
Kolikac | 29.03.2004  13:13

 Předmět zprávy: Re:Re: nedělní cyklistika
Jo a jeste jsem zapomnel dodat, ze Trebotovku jel v nedeli i Zvary, ktery zaryte mlci... :-)
Kolikac | 29.03.2004  13:19

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: nedělní cyklistika
No ten můj výsledek snad ani nestojí za řeč, proto bez komentáře, jinak je zaevidován v tabulce.
zvary | 29.03.2004  13:45

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: nedělní cyklistika
Jo musím zveřejnit, že jsem Zvarymu z Kuchaře volal a ve schránce nechával vzkaz a do dneska žádná odpověď . Zatímco Bigmig, který si přečetel kdo mu volal, za chvilku volá zpátky natěšenej, že v 13,00 je připraven vyrazit. Jen díky této spolupráci jsem najel v neděli v pohodě své km. Snad lepší počasí dovolí závazněji plánovat a jezdit víc pohromadě.
Honza | 29.03.2004  13:30

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re: nedělní cyklistika
Zprávu jsem si vyslechl, ale až když jsem byl zpět doma z cyklistiky, takže už mi připadalo zbytečný reagovat. Navíc jsi poznamenal, že se uvidíme na Třebotovce, což platí, takže co k tomu dodat.
zvary | 29.03.2004  13:43

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: nedělní cyklistika
Zvary mi to napsl po icq v neděli večer, takže je to v tab.
Šemík | 29.03.2004  13:28

 Předmět zprávy: Re: nedělní cyklistika
Šemík už naší nedělní trasu popsal. Chtěl bych se zmínit o jednom příjemném zážitku: Šemík nezklamal. Tady sou jeho slova u nad Řevnicema: "Poď stavíme se u kamaráda v Davli tam si dáme perník". A taky jo! Kamarád s ženou nás vítají slovy: "Ahoj zrovna holka dopekla perník" :)). Tak sme příjemně poseděli u kombinace perník + svářo, což nám dodalo tolik síly, že jsme na cestě domů u Vranýho dotáhli skupinku "těch o mostu" a bylo nám blbý je přejíždět :)) tak jsme se svezli v pohodě až na Zbraslav. Jinak mu ty slova o tom že mu to nejezdí nevěřte!
Soused | 29.03.2004  13:11

 Předmět zprávy: Re: nedělní cyklistika
No diky Honzo, zes to tak krasne shodnotil. Ja bych jen dodal, ze jsem se vetsinu casu za Honzou vozil a vyuzival jeho rozjezdenost, ale musime si pomahat :-)
bigmig | 29.03.2004  12:51

 Předmět zprávy:  MTB zavody
Pojede nejaka slapka na nejakej MTB maraton?...ja nejaky v planu mam, tak jestli by jel nekdo dalsi...
kote | 29.03.2004  11:23

 Předmět zprávy: Re: MTB zavody
Prohledni kalendar, tam jsou teda pouze silnicni zavody a zasli adminovi kalendare -Bigmig, co mas v planu jet a pridej i MTB zavody (nejlepe s odkazy na propozice zavodu). napr. Deitl by se mozna nejakeho MTB zavodu zucastnil. Ja jsem to pro tuto sezonu MTB zabalil :-)
Kolikac | 29.03.2004  11:51

 Předmět zprávy:  Pro Honzu
Honzo, dozvěděl jsem se až doma od Bigmiga, že jsi prej jel za náma. To mě mrzí, ale z tvého gesta jsme ani jeden, ani v nejmenším náznaku neusoudily, že se otočíš a pojedeš za náma. Přesto se omlouvám.
Soused | 29.03.2004  11:07

 Předmět zprávy: Re: Pro Honzu
Přesně tak, jinak asi podrobněji (Kolíkáč už mi vyčetl, že nic nepíšu).

Vyrazil jsem se Sousedem a Andělem v neděli taky zkusit štěstí na Třebotovce. Jako Bigmigu hustý poslat ženu trénovat v krátkém dresu když je venku ráno na nule, drsný. Společně jsme dali Třebotovku a pak směrem na Karlík, kde se Anděl vydal zpět domu vařit oběd. My jsme pokračovali přes Řevničák do Davle na svařáček. Cesta domu byla jasná, tlačil nás čas, vzali jsme to kolem vody, tak 32-35km/h. Celkem jsme si dávali, dokonce jsme sjeli ve Vraném skupinku cyklistů (od mostu) a až na Zbraslav jsme jeli krásně schovaní v balíku. Pak už jsem musel sám upalovat domu, takže výsledek jen 93,5km s průměrem 24km/h. Prostě mi to nejede.
Šemík | 29.03.2004  12:08

 Předmět zprávy: Re: Pro Honzu
Martine, opravdu se nemáš za co omlouvat. Přece jsi trénoval. A mohu potvrdit, že jsem neměl do kopce nejmenší šanci a po 300 m jsem to taky zabalil.
Honza | 29.03.2004  11:42

 Předmět zprávy:  Nova Slapka !!!
Prijat novy clen viz. aktuality. Prislibil ucast na Trebotovce, takze se uz opravdu jede o 50b.
webmaster | 27.03.2004  21:07

 Předmět zprávy: Re: Nova Slapka !!!
Vítej, vítej. Na Třebotovce se pojede u mraky bodů, bohužel po dnešku je mi jasné, že mě se to moc netýká. Po té přechozené chřipce ty nohy nějak nemůžu rozjet.
Šemík | 28.03.2004  13:30

 Předmět zprávy:  Prestali jsme to smrdlat :-)
Ranni Radotin - Trebotovka pri teplote 0°C byla docela slusna, ani moc nefoukalo, proto takove casy. Pak jsme si jeste dali s Michaelem most, ale az ten Zbraslavsky, kde jsme se tesne pred 9,30hod. pripojili do rozjeteho rychliku smer Stechovice. Svitilo dokonce i slunce, takze parada, ale vsichni, asi jak uz cejtej jaro, tak docela dupali, takze se oproti jinym vikendum jelo tak okolo 35km/hod. Doslechl jsem se, ze se od zmeny letniho casu vyrazi i kazde UT a CT od 16,00hod. ze Smichova a tam uz pry rychlost neklesa pod 40km/hod :-( no nic no. Ve Stechovicich odbocujeme na Hradistko a prohazuji s Michaelem posledni slova, protoze pak uz neni sance. Jede se jak o zivot, do kopce kolem 20km/hod. po rovinach 40km/hod a o sjezdech uz radeji ani nepisu. Nemam cas na piti ani na jidlo, jsem tak maximalne schopen sledovat kolo prede mnou a virtualne se ho drzet...je to peklo. Bohuzel jsem se udrzel asi tak 20km a pred Benesovem zacinam dejchat jak "traktor" (Semiku diky za prirovnani), tep leze pres 180 a zacina se mi ztracet kolo prede mnou v dali ... psychika je na bodu mrazu....koncim...zacinam si nadavat jaka jsem to sracka... Po uklidneni, sezrani zasob a naliti si do krku ledove triste s lahve jsem pripraven se doplazit domu...
Poklidnym tempem jedu pres Tynec nad Sazavou, Kamenici, Stirin a v Modleticich me nastesti dojizdi jeden kluk ze skupinky a tahne me domu. Rika mi, ze jezdi "most" docela pravidelne, ale ze takove tempo, ktere se dnes jelo jeste tento rok nezazil, on se jich udrzel az na Kocandu, kde pry sli na obed. Jak dopadl Michael se snad taky dozvime z jeho diskusniho prispevku, ze jo ?
Ve finale mi prasklo lanko u presmykace, takze na nejmensi tac (a ze ho mam sakra malej) jsem to dojel az domu. No a na zaver nekolik dat z cyclocomputeru: najeto 126km, prumerem 25,5km/hod.
Kolikac | 27.03.2004  15:44

 Předmět zprávy: Re: Prestali jsme to smrdlat :-)
Jo tak tyhle pocity znám. Rada od zkušenějšího opraváře, na smyku máš doraz, prdneli ti lanko stačí posunout doraz na prostřední nebo velkou placku a pokračovat. Já zkusím štěstí na Třebotovce zítra.
Šemík | 27.03.2004  16:37

 Předmět zprávy: Re:Re: Prestali jsme to smrdlat :-)
To jsou rady, to jsou rady, me to ruplo ve Strasnicich a sroubovak bych marne hledal :-)
Kolikac | 27.03.2004  16:48

 Předmět zprávy: Re: Prestali jsme to smrdlat :-)
To mi chces rict ze me utrhli tak blizko pred obedem, ze stacilo vedet kudy se ma ject, nebo este chvilku ten kopec s nima drzet, ach jo:)...no ale od zacatku...

co se tyce trebotovky, tak kopec je to peknej, bal sem se ze bude horsi, ale zima, nerozjety nohy a prepalenej zacatek me odsunul tam kam me odsunul, abych vam pravdu rekl, nejvic sem se bal toho ze nademnou Kolikac zvitezi, stalo se, gratuluju, ale pristi nedeli uz se nedam:),
jenom doufam ze nebude takova zima protoze tohle mi nedelalo opravdu dobre

tak co se tyce mostiku, az do stechovic to byla pohodicka, balik jel jak divej a nebyl problem se ho udrzet (jenom nas nejakej zkusenej borec sprdnul ze na dlazebnich kostkach se nepredjizdi:)...
no a pak odbocka, kopec, bal sem se ze nas utrhnou hned v pulce prvniho kopce, nestalo se tak, jelo se rychle, ale dalo se to, dokonce sem nikdy netusil ze ten kopec je tak kratkej a to sem ho parkrat jel...
pak se jelo po rovince, obcasny zvlneni, to slo, ale uz nas bylo o dost min nez na tom prvnim kopci, Kolikac se drzel statecne v prostred baliku, ja sem si je kontroloval zezadu,...
pak se to trosku vic rozjelo, z dvojic se stalo jednotlivci a pekne se svistelo pomalu se posouvam dopredu jak se strida, bohuzel sem nepostrehl kde odpadl Kolikac, bych ho zkusil aspon psychycky podporit...
no nakonec sem se na spici dostal i ja, nastesti to byla rovinka az mirne zkopecka, ale peknej bocni vitr, tak mi hned nadavaj ze nejedu nalevo, kdyz sem najel doprostred silnice byli uz spokojeny a v zavetri, a hezky sme jeli 45-50 a tepovky relativne v pohode, ale radeji sem se pak nechal vystridat kdyz sme to tak rozjely abych je zase nebrzdil...
no pak zase nejaky to lehci nahoru-dolu a pohodicka, pak prislo tahlejsi stoupani a zacalo dost lidi odpadavat, ja sem byl mezi nima, rikal sem si, "ted ne", "ted to nezvdam" a snazil se co nejmin ztratit abych to pak dotahl narovince...
dlouhej kopec skoncil a bylo to po rovince, predjela me dvojce chytil sem se, nacerpal energii a jal se stihat spici, ktera byla nekolik desitek metru pred nama, dvojce a pak nasledne este dalsi cyklista se chytili a jeli sme jak draci, no ani to nestalo zase tolik usili a spici sem dojel...aspon podekovat mi za to ostatni mohli ze sem je tam dotahl...
pak zase rovinka, lehce nahoru dolu...najeli sme na nejakou hlavni silnici tam foukal dost vitr takze sme nejeli 50, ale jenom 40:), odbocka z hlavni a zase lehce nahoru dolu,
a dojeli sme pod muj osudovej kopec, ani mirnej ani prudkej, takovej hnusnej, moc mi to nejede, hlavne psychika uz je dost nabourana, semnou se utrhli este 2 borci, zkusil sem zesedla borce sem predjel a dojel spici, chvliku sem z anima zkousel viset, metr mezera, dva metry mezera, uz vim ze to nezvladnu, po chvili je vidim uz pekne daleko pred sebou, pravda tu dvojci zase daleko zamnou, tak si jedu sam, vyjedu nahoru a kopec dolu, zkusim to dolu pustit co to da, jeslti je aspon neuvidim a nedonuti me je zkusit stihacku...
neuvidel sem, jedu sam, ani nevim kde sem a kam mam ject, a kam jeli oni, odbocil sem do vesnice Sulice a jal sem se bloudit domu, kdyz ted koukam na mapu, opravdu nestacilo moc abych to snima zvladnul az dokonce, snad priste
sam sem si pak dal trasu domu Sulice-Jílove-Kameny privoz-Krňany-Štechovice-Dejvice...ke konci sem byl uplne mrtvej, po ty silnici ze stechovic sem se tak tak drzel ze sem zvladl ject nejakejch 26-27 nohy se tocili jenom setrvacnosti, ukrutne me boleli ruce, krk, strasne mi zacal vrzat retez...za dnesek 160km...bez odpocinku, bez obeda, a v pelotonu ukrutnym tempem:)
kdyz sem prijel domu zjistil sem ze i pres navleky mam omrzlej palec na noze, oblicej sem mel uplne polepenej soli z potu, snedl sem vsechno co sem mel a lehnul do postele...ten palec pekne boli:)
Michael | 27.03.2004  16:33

 Předmět zprávy: Re:Re: Prestali jsme to smrdlat :-)
No ty blaho, ted jsem prohlidl mapu, ty jsi si jeste pekne daval na tu samotku. Z Jiloveho jsi to mohl zkratit do Davle, ale ty jsi jeste frajersky jel do Kamennyho Privozu, svina kopec do Krnan a pak teprve do Stechovic, no opravdu slusny vykon. Svuj prumer jsi nam takticky zamlcel, aby to s nama neseklo co ? Jenom nechapu jak jsi s nima mohl jet takhle bez zradla a piti... Pro tvoje info, ja jsem odpadl pred Chrastanama a odbocil doleva na Krusicany, kde jsem se vydatne obcerstvoval :-)
Kolikac | 27.03.2004  20:50

 Předmět zprávy:  časovka na Třebotovku
Dali jsme si ji ve třech a vyjížděli jsme v intervalech 30vteřin v pořadí Adam,Kolíkáč,Michal
Výsledky: 1.Kolíkáč,11:18 , 2.Michal 11:30 , 3.Adam 11:45
Myslím,že časovku příští týden vyhraje ten,kdo překoná magickou hranici 11minut.
Já se budu snažit o 11:15 a když někdo z favoritů nebude mít formu,možná se vejdu na bednu mezi Šlapkami,ale bude to hodně složitý. Kolíkáč,Michal to budou hlavní favoriti. Možná Bigmig,který nemá najeto by mohl propadnout,ale je to šampión,v časovce vždy mezi šlapkami vyhrál,takže bude hlavní favorit.Jak pojede Šemík nevím,ale v časovce je podle mě pro mě nejpřijatelnější soupeř.Uvidíme za týden. Zdar.
Adam | 27.03.2004  12:11

 Předmět zprávy: Re: časovka na Třebotovku
No mas asi pravdu, kdo se vejde pod 11 min. bude frajer....Dnes bylo dobry, ze vitr byl minimalni, ale zase byla pekna zima (0°C) to na nase krky neni idealni... kez by alespon za tyden nesnezilo :-)
Kolikac | 27.03.2004  15:51

 Předmět zprávy: Re:Re: časovka na Třebotovku
Kolikaci, ty jestli pojedes bez dvou bidonu, jidla na cestu, naradi a buch vi co si sebou este mel, tak tech 11 minut protebe nebude problem...zvlast jestli treba bude lepsi pocasi
Michael | 27.03.2004  16:35

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: časovka na Třebotovku
Doprčic, co jste to jeli za časy.
Šemik | 27.03.2004  16:46

 Předmět zprávy:  časovka KPO
Mates psal po icq, zdá se, že pojede Třebotovku taky. No a Adam a Honza to je jasné, prostě pojede se zdá se o sakra hodně bodů. Jinak tahle sobota je pro mě určitě ztracená. Pokud by někdo jel v neděli taky, rád se přidám.
Šemík | 26.03.2004  15:28

 Předmět zprávy: Re: časovka KPO
No to jo, vitez by taky treba mohl brat i 50b. a to by byla bomba...
Kolikac | 26.03.2004  21:45

 Předmět zprávy: Re:Re: časovka KPO
Tak trenujte, trenujte. Uz se tesim na vase casy :-)))
bigmig | 26.03.2004  22:41

 Předmět zprávy:  kalendář akcí
Zdar Bigmigu, koukal jsem na kalendář akcí a neviděl jsem u sebe označení naplánovaných závodů, tak nevím, jestli jsi ten seznam vlastně ode mě obdržel. Dej mi vědět. Dík
zvary | 26.03.2004  10:15

 Předmět zprávy: Re: kalendář akcí
Nějaké závody tam psané máš....?
Šemík | 26.03.2004  11:07

 Předmět zprávy: Re:Re: kalendář akcí
Už jsem to objevil, ale musím kliknout na "kalendář i s filtry", protože když otevřu jen kalendář akcí, tak jsou závody vyznačeny jen u Kolíkáče a Bigmiga.
zvary | 26.03.2004  11:31

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: kalendář akcí
Cau Zvary, me to funguje vporadku. Rano jsem to jeste aktualizoval. Problem muze byt ve velkych a malych pismenech, protoze na volnym je Unixovej servr a ten rozlisuje velka a mala pismena v nazvech souboru. Druha moznost, je ze mas tuto stranku v Cache, takze ji dej obnovit. Zavody tam mas vsechny cos mi poslal.
bigmig | 26.03.2004  11:42

 Předmět zprávy:  Sobotni trenink
Mala zmena, navrhuji nasledujici: sobota v 7,30-Vinohradska, 8,00-Radotin (Trebotovka)-treninkova jizda, 9,20-Zbraslav pod mostem-pripojeni se k baliku do Stechovic
Prida se nekdo ?
Pocasi ma byt vcelu slusne, teplota kolem 5°C, oblacno. Potvrzuji tez svoji ucast na prvni casovce KPO 4.4.2004.
Kolikac | 25.03.2004  13:42

 Předmět zprávy: Re: Sobotni trenink
Jestli vyjedete,tak v tu sobotu si s Vámi dám Třebotovku. Připojil bych se někde na Smíchově. Večer se ozvu Kolíkáčovi. Zdar
Adam | 26.03.2004  14:02

 Předmět zprávy: Re: Sobotni trenink
Jé, a já jsem zjistil, že v sobotu dopočítávám daňe, odložit to nemůžu. Takže si užiju v neděli.
Šemík | 25.03.2004  15:20

 Předmět zprávy: Re:Re: Sobotni trenink
Semiku, dane muzes dopocitavat v nedeli, a v sobotu s nama dat trebotovku atd.
Michael | 26.03.2004  07:11

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: Sobotni trenink
To nezáleží na mě, přijede ze Žatce tchýně - Účetní, v neděli a v týdnu čas nemá. Takže je to jasné.
Šemík | 26.03.2004  07:58

 Předmět zprávy:  Bodovani maratonu
Tak jsme o tom bodovani jeste dumali s Honzou a moc se nam nezda tech 5b. za ucast. Body by mel brat pouze ten, kdo dojede do cile. S defektem a jinymi problemy se musi clovek poprat, bojovat a pokusit se "doplazit" do cile, alespon kratke trasy. Na vsech zavodech, kde clovek neprojede cilem neni zarazen do vysledkove listiny, tudiz je divne za to jeste brat nejake body.
Kolikac | 25.03.2004  13:41

 Předmět zprávy: Re: Bodovani maratonu
No, urcite to neberu jako prilezitost k lacinemu ziskani bodu, ale jenom k ohodnoceni toho, ze ses na maraton vydal, a ze ti nepral zrovna osud. Ten, kdo bude sedet doma bude mit o pet bodu mene - coz mi prijde spravedlivy. Rozhodne se nebudu trmacet pres pul republiky abych nedojel a privezl 5 bodu :-)
bigmig | 25.03.2004  14:31

 Předmět zprávy:  Cyklokalendář
Tak jsem zaktualizoval kalendář 2004. Přidal jsem některé závody, upřesnil termíny a doplnil odkazy. Posílejte svoje plánované účasti na závodech !!!
bigmig | 25.03.2004  10:24

 Předmět zprávy:  Administrator Kalendare
Pratele, protoze bratr Kolikac ma se spravou webu prace az nad hlavu a nestiha vsechno aktualizovat, rozhodl se po vzoru Semika (Administrator trati casovek) predat rizeni cyklokalendare me. Takze od dnesniho dne posilejte vsechny pripominky, navrhy, poznatky a hlavne vase pripadne ucasti na zavodech vyhradne na moji emailovou adresu bigmig@quick.cz, nebo lepe rovnou na phrubes@ic-energo.cz. Diky.
bigmig | 24.03.2004  13:51

 Předmět zprávy:  Navrh noveho bodovani za maratony do Slapky2004
- nedojel 0b

- nedojel z technickych duvodu 5b (defekt)

- posledni na kratke ma zaruceno 10b ( kazdy lepsi + 5b)

- posledni na stredni ma zaruceno 15b nebo +5 to co nasbiral nejlepsi na kratke (kazdy lepsi + 5b)

- posledni na dlouhe ma zaruceno 20b nebo +5 to co nasbiral nejlepsi na stredni (kazdy lepsi + 5b)

Souhlasite ?
Bigmig a Kolikac | 24.03.2004  12:18

 Předmět zprávy: Re: Navrh noveho bodovani za maratony do Slapky2004
Hele ještě nad tím přemýšlím, možná lepší model, který jste nadhodili dříve. Bodování od nejhoršího v nejkratší trase po nejlepšího v nejdelší trase. I jeden co dojede 250km podá přeci lepší výkon než třeba nejlepší ze 180km ( pokud by kratší trasu jelo dost lidí, tohle by neplatilo). Jinak zvýšené body za KM a defekt za 5b. je jasná věc. nebo ne?
Šemík | 24.03.2004  16:34

 Předmět zprávy: Re:Re: Navrh noveho bodovani za maratony do Slapky2004
To je zachovano, neboj, poradne se nad tim vzorcem zamysli. Je tam prece to "nebo". Body se budou i nadale pocitat odspoda. Poslu ti priklad v excelu. Ten nejlepsi ze 180 bude mit o 5 bodu min jak nejhorsi z 250ky
bigmig | 25.03.2004  08:02

 Předmět zprávy: Re:Re: Navrh noveho bodovani za maratony do Slapky2004
Vždycky záleží na schopnostech.Uběhnout maratón je určitě větší dřina než uběhnout 1500m,ale vždycky se měří výkon a čas.
A když je někdo dobrý sprinter,tak proč by běhal maratóny.Stačí mu uběhnout 60m.
adam | 24.03.2004  18:09

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: Navrh noveho bodovani za maratony do Slapky2004
Adame, píšu o různých trasách na maratonu. A jejich bodování. Nesnažím se tedy srovnávat nesrovnatelné, 60m spurt a běžecký maraton.
Šemík | 24.03.2004  21:02

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re: Navrh noveho bodovani za maratony do Slapky2004
To máš pravdu,chtěl jsem to k něčemu přirovnat,ale asi se to nedá. Zdar
Adam | 25.03.2004  10:57

 Předmět zprávy: Re: Navrh noveho bodovani za maratony do Slapky2004
Co to kujete za pikle. A co nedojel, protože se jel koupat, nebo jaký základ když jsou trasy pouze dvě ( že by 15b) a myslíte trasa jedna základ zůstává na 5b. A co když je ta jedna trasa obtížnější než ta nejdelší jinde, atd. Ne vážně asi je to směrované hlavně na časovky KPO a maratony, takže OK.
Šemík | 24.03.2004  12:56

 Předmět zprávy: Re:Re: Navrh noveho bodovani za maratony do Slapky2004
No, chteli jsme s Kolikacem lepe ohodnotit maratony a vypracovat vzorec, ktery by pasoval na vsechny. Nekde se jedou dve trasy nekde tri. Protoze na maratonu se muze stat cokoliv (uraz, materialni vada na kole, nehoda, zaludecni potize a dalsi), tak jsme se rozhodli obodovat i toto. Navic uz dojeti jakekoliv trasy maratonu je vykon, tak kdyby se nahodou stalo, ze nekdo pojede dlouhou sam, tak nedostane 5b, ale 20b. Obtiznost trasy se da tezko vyjadrit. Kazdy tvrdi, ze nejtezsi je dlouha trasa Krale Sumavy. Ja si to nemyslim.
bigmig | 24.03.2004  13:43

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: Navrh noveho bodovani za maratony do Slapky2004
Takže za koupání body nedostanu, hm. Jinak svou plánovanou účast jsem už poslal Kolíkáčovi na emajl, mám to přeposlat, nebo jsi situace znalý?
Šemík | 24.03.2004  14:25

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re: Navrh noveho bodovani za maratony do Slapky2004
Za koupani ani sankovani body zatim nejsou. Jinak koukni na http://www.volny.cz/sanon7/Kalendar/kal04.htm
bigmig | 24.03.2004  14:57

 Předmět zprávy:  Dresy
Tak se to mozna povede a dresy budou na prvni zavody !!!! Uvidime...
Kolikac | 24.03.2004  09:10

 Předmět zprávy:  Bigmiguv zlepsovak
Ne nebojte se, o zateplenych riditkach uz psat nebudu, ale Bigmig mel zase jednou docela dobry napad. V cyklokalendari jsou pridany dalsi sloupce, kde je videt jaky zavod kdo chce predbezne jet, takze zkuste prohlednout a zaslat mi Vas plan ucasti na zavodech. Samozrejme to budeme prubezne aktualizovat, ted v breznu se neda rici co kdo presne pojede, ale Vase prioritni zavody zkuste zverejnit. Diky
Kolikac | 24.03.2004  08:12

 Předmět zprávy:  Třebotovka
Zdar, kdo se chce speciálně připravovat na Třebotovku,ať se mi ozve. Zítra dopoledne se chystám na první testování tratě...Večer napíšu čas.
Adam | 23.03.2004  18:17

 Předmět zprávy: Re: Třebotovka
No jestli dneska vyjedes v tomhle pocasi tak klobouk dolů....
Kolikac | 24.03.2004  07:55

 Předmět zprávy: Re: Třebotovka
No to mas vyborny, dneska je pocasi, ktere verne simuluje lonskou i predloskou casovku. Preju hodne snehu a silneho protivetru.
bigmig | 24.03.2004  07:55

 Předmět zprávy: Re:Re: Třebotovka
Tak jsem nevyjel,protivítr by tam určitě dnes byl silný,takže bych nemohl atakovat alespoň čas 12min. Zdar
Adam | 24.03.2004  18:14

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: Třebotovka
Covece Adame takova prilezitost, a ty ji pustis, takovy pocasi uz nebude. Mohl si mit podminky jako budou pri zavode. Doufam, ze to dneska napravis.
bigmig | 25.03.2004  08:24

 Předmět zprávy:  Trenink
Pratele a cyklistky, jak jsem se vcera vecer dozvedela, ze trasa KPO "Radotin" je uz schvalena, tak jsem ihned vyrazila na kopec. Ohrozovana blizici se tmou a zanehty zalezajici zimou jsem zajela cas 17:10, coz by loni stacilo na 5. misto mezi zenami a predposledni 90. v celkove klasifikaci. Takze Ebertova muze klidne spat. Zpatky jsem to jeste vzala samozrejme nejkratsi cestou pres Chotec (18% stoupani, mala Kamenka pro zasvedcene) a projistotu jsem se dokazala i postavit do pedalu a nespadnout z kola. No priznam se, ze jsem to sla nakonec pesky. Za tmy se pak na mem tachometru objevilo 25km. Zkazit naladu by mi mohl snad jen spadly retez a diky tomu kolomaz po cele tvari, ale na takovehle malickosti se zde nehledi, ze?
Andel | 23.03.2004  08:55

 Předmět zprávy: Re: Trenink
No myslel jsem si nejdriv, ze Andel bude spise takove oziveni a zpestreni v tymu, ale vidim ze do toho jde opravdu naplno a stane se i pro muzskou cast Slapek vaznym souperem... parada. Verim, ze i poprve na zavodech bude nekdo ze Slapek konecne na bedne :-)
Kolikac | 23.03.2004  12:12

 Předmět zprávy: Re:Re: Trenink
Co se takhle tuhle sobotu vykašlat na most, zajet si Třebotovku, pak se zhoupnout na Chýni, zajet si cvičné kolečko a pak projet ty silnice kolem Bratronic na Nižbor, ať máme nějakou změnu?
Šemík | 23.03.2004  12:44

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: Trenink
Sobotu moc nevidim - mam praci, spise v nedeli, jeste uvidim podle pocasi, ale neni to spatnej napad dat Trebotovku a Tchyni .... ale mozna bych dal i most a Stechovice a pak pres Davli do Radotina... pro me je ten balik velmi lakavy :-)
Kolikac | 23.03.2004  13:03

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re: Trenink
Jsem pro neděli od mostu ze Smichova směr Stechovice a dal v priznivem pocasi: N. Knin (Mala Hrastice), Dobris, Rosovice, Bukova u Pribrame, Radar, ... (?), (T)Chynie, Orech, Z. Kopanina, Radotin, Praha. Kdo pak pojede jeste Trebotovku v case pod 12,12 min., dostane od jury spec. pomocne body a ode mne spec. fl. pivo (0,3 l).
Honza | 23.03.2004  13:34

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re:Re: Trenink
Sobota nebo neděle je mi jedno, ale měřené trasy jsem chtěl zajet s odpočinutýma nohama. Pro mě, měřit si časovku s 80km v nohách je napytel. Chci zjistit co bych tak mohl zajet na závodě.
Šemik | 23.03.2004  13:40

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re:Re:Re: Trenink
To stejne zjistis az pri vlastnim zavode
Honza | 23.03.2004  13:43

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re: Trenink
Jenže já chci vědět jak jsem na tom, trénuju a chci vědět jestli je to k něčemu. A čas naměřený po 80km vysilující jízdě s váma mi nic neřekne. Dřív jsem to jel vždycky odpočatý ostatní taky. Takže pokud jste proti vyjedu dříve, zajedu časovku a pak přijedu k mostu.
Šemík | 23.03.2004  16:14

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re: Trenink
Takze budes ranni ptace jo ? No chtel jsem to taky navrhnout, sraz v 7,00 na Vinohradske, dat casovku a ve Zbraslavi se pripojit k baliku :-)
Kolikac | 23.03.2004  16:43

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re: Trenink
Už to tak bude. v 7 budu u tebe, ještě upřesníme den, jo?
Šemík | 23.03.2004  16:49

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re: Trenink
No dal bych tu nedeli. Sobotu mam zabitou...ale kdyby pocasi bylo lepsi v sobotu, tak bych to snad jeste nejak prehodil :-)
Kolikac | 23.03.2004  16:53

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re:Re: Trenink
Aha cukrarna v Male Hrastici te dostala co ? Kokosky a kaktusovy dzus to je fakt energeticka bomba !!!!
Kolikac | 23.03.2004  13:38

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re:Re:Re: Trenink
Ale meli tam i jiny vynikajici cukrarsky delikatesy vlastni vyroby (cukrovi jako od maminky, želáče s ruznejma ovocičkama atd.)
Honza | 23.03.2004  13:49

 Předmět zprávy: Re: Trenink
No tě buch, já se to taky dozvěděl, ale v noci z domova mě to nevytáhlo. Sakra, musím se pochlapit.
Šemík | 23.03.2004  10:07

 Předmět zprávy:  Prvni jarni
Komentare a fotoreportaz v Aktualitach
webmaster | 22.03.2004  22:42

 Předmět zprávy: Re: Prvni jarni
Proč mě vždycky fotíš jenom při jídle nebo jak někde postávám. Že by na mě belhajícího do kopce byl tak smutný pohled...je to nějaké divné...a při tom jsem byl snad jediný koho jsi měl čas fotit. Co já jen budu ukazovat ve stáří vnoučatům...
Šemík | 23.03.2004  08:21

 Předmět zprávy: Re:Re: Prvni jarni
To vis, myslim, ze foto "Semik a zverinove hody" zatim vede hitparadu nasich fotek, protoze tvuj zalibny pohled do talire je opravdu neprekonatelny... ale neboj budou i dalsi fotky, kde budes snad i na kole :-)
Kolikac | 23.03.2004  12:14

 Předmět zprávy:  Ebrtová třes se!
To sou mi zprávy: Šlapka Anděl za víkend 100km a k tomu přetrženej řetěz! To bude letos sezóna! :))
Soused | 22.03.2004  13:55

 Předmět zprávy: Re: Ebrtová třes se!
No vidis, to jsem uplne zapomel zminit, ze si Andel na zpatecni ceste od Zbraslavi stezoval, ze mu nejak preskakuje retez. Rikal jsem si, ze to tam urcite nejak divne hazi ty rychlosti, ale km pred domem koukam, jakoby vozil na retezu nejakou spinu. No vecer jsem myl kolo a pri te prilezitosti koukam na to razeni. Retez drzel z posledni vule jen na pul clanku a druha pulka byla zlomena a vychylena nahoru (To byla ta udajna spina). Nastesti ten nejtek byl rozklepanej a nesel bez nejtovace vytahnout. Takze to bylo docela stesticko, ale to uz k cyklistice patri.
bigmig | 22.03.2004  14:22

 Předmět zprávy:  Radotin
No Slava. Tak na KPO se konecne prochlapili a vyplodili prvni casovku. Nejede se proti ocekavani vsem Trebotovka, ale Radotin. No my co jsme trenovali Trebotovku, je to trochu rana pres rozpocet, ale s tim se dalo tak trochu pocitat. Trasa je nastesti stejna.
bigmig | 22.03.2004  10:28

 Předmět zprávy: Re: Radotin
I ty "ftipalku" uz jsem si fakt myslel ze je nekde v Radotine nejaky jiny kopec :-)
Kolikac | 22.03.2004  10:53

 Předmět zprávy:  Prvni jarni
Od ucastniku Prvni jarni, kteri jeli alespon cast trasy ocekavam bohaty komentar v pisemne podobe... at to muzeme dat na web i s bohatou fotodokumentaci :-)
webmaster | 21.03.2004  21:26

 Předmět zprávy: Re: Prvni jarni
Bravo! Šlapky se začínají cyklistikou bavit a patří k nim i jediná Šlapka v "sukňu", a proto spec.bravo Anděli! Já jsem bohužel před tropickým přívalem vody vyměkl, nedojel na start a jenom díky vzorné navigaci dvojčat Šemík-Kolíkáč jsem se cca na 90 km ve Vysokém Újezdě přidal k ostatním (pro mne opravdovým cykl. nadšencům) jedoucím čas- nečas od startu z Radotína. Ostatně Šemík měl trefnou poznámku, že si myslel, že jsem přijel najíždět km a né na oběd. Po obědě se jelo pohromadě za sluníčka, s jednou asi neplánovanou zastávkou v cukrárně na kokosky s čajem, a ke konci i s podporou větru až do Radotína. Na Vinohrady jsme s Kolíkáčem dorazili v cca 18,30 .
Honza | 22.03.2004  09:42

 Předmět zprávy: Re: Prvni jarni
:-)) Prvni jarni nemuzu zacit jinak nez smichem. Houf cyklistu KPO, ktery jsem ocekaval neprijel na start vubec. Hlavni poradatel prisel v teniskach a vic jak 50% ucastniku KPO "Prvni jarni" byly Vinohradske Slapky. Jinak se da ric, ze pocasi bylo asi to nejdulezitesi, o cem se da psat. Ranni slejvacek pokropil co se dalo a i kdyz uz pres den neprsel, vecer dokonce nadherne azurko, nechal na nas dest trvale nasledky v podobe mokrych zadku. Andel se snazil co to slo, i kdyz je na nem videt trileta materska pauza, tak se nevzdava, ba dokonce se jizdou bavila a to je asi to nejdulezitejsi. Tocnou dokonce jela 10 km/h coz vyrazny pokrok proti unoru. Nicmene na nejlepsi Slaky to jeste nestaci, ale bojuje a nevzdava to. Projeli jsme tedy jen cast trasy. Zbraslav-Tocna-Liber-Radlik a zmrzli jsme se jeli ohrat do restaurace na nam. v Jilove. Tam za chvili dorazil taky Svorada, tak jsme pak pokracovali spolecne do Davle a podel Vltavy na Zbraslav. Sice jsme vlivem silneho vetru usychali, ale nebylo to ono. Nakonec to vyslo na 67 km s prumernou okolo 20 km/h.
bigmig | 22.03.2004  08:55

 Předmět zprávy:  První jarní
Asi všichni budou souhlasit, byla to paráda, od 90km jsem sice trpěl jak zvíře (prostě jsem z pánů nejslabší), foukal sice děsnej vichr a pokaždé když mě ostatní utrhli, musel jsem se s ním prát sám (a bylo to sakra často), jo a ten slejvák v kterém jsme jeli na start.... Ale teď po večeři a z tepla domova to hodnotím velmi pozitivně. Hlavně ty zvěřinové hody v Jablonné nad Vlt. a taky ty km, najel jsem 163,5KM, takže mé letošní maximum. Pánové už se těším na další víkend!!!
Šemík | 21.03.2004  20:54

 Předmět zprávy:  Letosni prvni
Kolegove cyklisti,
tak se mi podarilo vyuzit krasneho pocasi a jeste ve Ct tento tyden zajet prvni letosni silnicni kilometry 63km - pocasi stalo za to, to neni treba ani zduraznovat, ALE ty silnice ! - mam pro Vas male varovani, pokud by Vase cesta smerovala z Jizniho mesta (Opatov, Haje) smerem na Jih a to pres Ujezd a dale na Kreslice a Pitkovice pocitejte s celkem vyraznou cyklokrosovou vlozkou, vhodnou spise pro horskace:
1. obec Ujezd - rozkopana silnice, objizdka za humny po poli,
2. obec Kreslice - pro zmenu chybi most pres Botic, u domorodcu se dovite jak na to
3. obec Pitkovice - na silnici chybi malickost - asfalt...

ALE aby nebylo vse jen cerne, novy koberec se podaril v useku Vrany - Zbraslav, celkem pohodovy usek s vyhlidkou na stale znicene chat. osady po povodnich ...

Nedele - pokud pocasi aspon trochu dovoli pridam se k planovane vyjizdce v Tocne na kruhaku v 10.00hod, jeste se ozvu bud Kolikacovi nebo Bigmigovi
muj mobil - 602 505962.

Svorada | 20.03.2004  21:45

 Předmět zprávy: Re: Letosni prvni
Gratulace k prvnim km - jen tak dal... sezona se neuprosne blizi a s ni i snad teplejsi pocasi, tak uz budou naskakovat km rychleji :-)
Kolikac | 21.03.2004  21:24

 Předmět zprávy:  Kilometry na KPO
Parada jsme na 6. miste v soutezi klubu !!!!!!!!!!!!!!!!!
Kolikac | 20.03.2004  20:22

 Předmět zprávy:  Vyjizdka smer BO
Pocasi nas neodradilo a tak jsme vyjeli. Z Berouna v mirnem destiku pres Zdejcinu do Nizbora a pak vzhuru do Belce, kde jsme byli v 11:07 hod. a nikde nikdo... skoda. Pokracovali jsme dale v pohodovem tempu, kecali o vsem moznem, chvilemi vysvitlo i slunce a pres Nizbor, Otrocineves a Zdejcinu jsme dojeli zpatky do Berouna. (najeto 45,39, superprumer 18,60km/hod.)
Taky nas napadl jeden navrh k bodovani za zavody do Slapky. Protoze ujet zavody silnicni Veloserie (tzn. maratony) je o "neco" vetsi vykon nez treba casovka do kopce, proto navrhujeme zvysit bodovani o 5 bodu - tzn. za posledni misto by se bralo 10b. + dalsich 10b. k nejlepsimu. Co vy na to ?
Zvary a Kolikac | 20.03.2004  13:04

 Předmět zprávy: Re: Vyjizdka smer BO
No, uz jsem to chtel navrhnout driv. Maraton by mel byt urcite lepe ohodnocen. Jestli se shodneme vsichni, tak bych to upravil. Je sice nevhodne menit pravidla behem sezony, ale kdyz jeste zadny maraton nebyl, tak to snad nebude zadny hrich. Mozna ze bych ohodnotil 5b i toho, kdo se postavi na start a z nejakych necekanych duvodu nedojede. ( zdravotnich, pad na kole, prehlednuti znaceni trasy :-)) atd.). Cimz samozrejme nechci nahrat Amstrongovi viz. Rakovnik....
bigmig | 22.03.2004  08:25

 Předmět zprávy: Re: Vyjizdka smer BO
Celkem jsem byl zvědavý, jestli v tom dešti pojedete. Hm, dobré. Jinak otázku bodování různých závodů jsem přeci nadhodil už dříve. Můj názor je pořád stejný, hlasuju pro.
Šemík | 20.03.2004  14:43

 Předmět zprávy:  Belecske okruhy
mapka zde - http://www.volny.cz/sanon7/Trate/belec.jpg
webmaster | 19.03.2004  20:59

 Předmět zprávy:  Odkaz na cyklistovy.cz
No ja se omlouvam ze sem vas tam nemel, ale ja ty odkazy mam teprve v betaverzi, moc je neaktualizuju soustredim se ted na jiny casti stranky, ktery este nejsou tolik videt, ale uz sem vas tam dal, kdybyste tam chteli jinej popisek tak reknete:)
Michael | 19.03.2004  15:56

 Předmět zprávy: Re: Odkaz na cyklistovy.cz
Jo parada, posli co chces na oplatku za popisek u tvych stranek v nasi sekci ruzne-oblibene stranky- :-)
webmaster | 19.03.2004  20:54

 Předmět zprávy:  Zítra ráno
Hledám, někoho na sobotní dopolední vyjížďku. Chci vyrazit zítra kolem 8.00 hod. Určitě do 100km.
Soused | 19.03.2004  13:30

 Předmět zprávy: Re: Zítra ráno
No tak prijed do Belce na 11,00hod. a zakrouzime si na BO :-)
Kolikac a Zvary | 19.03.2004  20:58

 Předmět zprávy:  Sraz v Nedeli
Nedame si sraz my Slapky v nedeli v Radotine nekde vedle nadrazi, abysme se tam v tom chumlu cyklistu nasli?
bigmig | 19.03.2004  10:20

 Předmět zprávy: Re: Sraz v Nedeli
Moc bych to nekomplikoval, sejdeme se u nadrazi - snad se pozname...
Kolikac | 19.03.2004  20:57

 Předmět zprávy:  Belecske okruhy
Drobna zmena, sraz v Belci neni ve 12 hod ale v 11 hod.
zvary + kolikac | 19.03.2004  09:59

 Předmět zprávy: Re: Belecske okruhy
Muzu se zeptat kde je belec?:) ze bych s vama jel potrenovat v sobotu.
Michael | 19.03.2004  15:57

 Předmět zprávy: Re:Re: Belecske okruhy
Je to na trase Nizbor - Lany, na krizovatce u Lubu se jede vpravo a je to prvni vesnice. My s Kolikacem vyjizdime z Berouna asi v 9,45 a asi tak kolem 10.20 budeme v Nizbore.
zvary | 19.03.2004  16:25

 Předmět zprávy: Re: Belecske okruhy
Já asi nebudu moc, mám nějakou práci, takže já se objevím až v neděli.
Šemík | 19.03.2004  10:36

 Předmět zprávy: Re: Belecske okruhy
No tak pánové 1 hod před polednem. Možná změna trasy:Ořech, Chýnice, Tachlovice, Nučice, Hořelice (tj. část Rudné).
Honza | 19.03.2004  10:27

 Předmět zprávy: Re: Belecske okruhy
Jak tam jedete? autem? Andel by vyjela, ale az tak po 13.00, kdybyste se nekdo motal kolem Reporyji. Ja zitra hlidam deti.
bigmig | 19.03.2004  10:17

 Předmět zprávy:  Sobota na BO
Sobota 20.03. ve 12,00hod. - Belec - sraz na navsi. Jedeme krouzit Belecske okruhy - mapka viz. merene trate. Pridejte se...
Zvary a Kolikac | 19.03.2004  09:20

 Předmět zprávy: Re: Sobota na BO
Pokud nebude sv. Petr nadělovat hromy, blesky a jinou plískanici budu v so 20.03.04 na poledne v Bělči. Předpokl. trasa: Praha, Radotín, Kopanina, Ořech,Jinočany, Rudná, Drahelčice, Úhonice, Ptice, Č. Újezd, Unhošť, H. Bezděkov, Bratronice a Běleč.
Honza | 19.03.2004  10:13

 Předmět zprávy:  Vyjezd smer Jilove
Tak co vcerejsi vyjezd smer Jilove - ocekavame obsahly komentar :-)
Slapky | 19.03.2004  09:19

 Předmět zprávy: Re: Vyjezd smer Jilove
No tak nas nehon, porad. Clovek si to musi vychutnat, nez vezme tuzku do ruky. Byla to vcera parada. Teploucko jako v lete az do pozdnich hodin. Nevim jak Svorada, ale ja jsem prijel za tmy. Silnice jsou po zimne bidne, ale zato jsme jeli jeste po teplem novem koberci z Vraneho na Zbraslav. Dali jsme v opacnem smeru kousek nedelni trasy Sulice - Liber a pak casovku Vrany (obracene). A na zaver to na co jiz asi netrpelive cekate. 115km / 23.5km/h
bigmig | 19.03.2004  10:15

 Předmět zprávy: Re:Re: Vyjezd smer Jilove
No jo, ctvrtek-pracovni den a panove to pekne rozjizdej :-)
Kolikac | 19.03.2004  21:01

 Předmět zprávy:  Neděle
Kedže se v neděli odjíždí v půl desátý z Radotína, v kolik máte spicha na tý Vinohradský?Snad už napotřetí dorazim.
Lora | 18.03.2004  20:42

 Předmět zprávy: Re: Neděle
Nedele - Vinohradska 39 v 8,45hod. Tesime se na tebe :-)
Kolikac | 18.03.2004  21:09

 Předmět zprávy:  Pro Souseda
Ahoj, no konecne diskutujes, tak co jedes v nedeli ??? Uz jsem celej zhavej na ten tvuj novej stroj :-)
Kolikac | 18.03.2004  14:14

 Předmět zprávy: Re: Pro Souseda
Zatím to vypadá, že pojedu. Teď sem, ale koukal na předpověď a na neděli nic moc.
Soused | 18.03.2004  14:32

 Předmět zprávy: Re:Re: Pro Souseda
Ma byt teplo, nejaky jarni destik nas neohrozi :-) Nebude to asi na kratasy, ale jinak od tebe ocekavame paradni formu (dle ty Kopaniny :-))
Kolikac a Honza | 18.03.2004  14:40

 Předmět zprávy:  DNES
panove, chystam se vyuzit tohle SUPER pocasi prida se nekdo dnes odpoledne ?
CAS : 16 - 19.30
Trasa: cca Pruhonice -smer Jilove - Zvole - a zpet pres Tocnou k metru Opatov ...
sraz operativne trasu mozno prizpusobit
Svorada | 18.03.2004  12:16

 Předmět zprávy: Re: DNES
Dnes najizdim km s kocarkem, a vecer me ocekava Vlada Ruzicka na hokeji, takze bohuzel... ale jsem jiz zdrave nabuzen na nedeli !!!!
Kolikac | 18.03.2004  12:43

 Předmět zprávy: Re:Re: DNES
Neděle je naše, počasí asi ideální nebude, nohy mám nějaký bez šťávy, ale v neděli vás doufám vyjmečně proženu...no nebo bude stačit, když mi tentokrát neujedete.
Šemík | 18.03.2004  13:33

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: DNES
Tak to je den, co ? Vysvitlo slunce a vsichni diskutujou jak o zivot....a je co cist :-)
Kolikac | 18.03.2004  14:13

 Předmět zprávy: Re: DNES
Ja se napriklad pridavam v 16:15 v Pitkovicich :-))
bigmig | 18.03.2004  12:18

 Předmět zprávy: Re:Re: DNES
ja pracuju a pracuju, takže užijte si to
Šemík | 18.03.2004  12:31

 Předmět zprávy:  Bigmigova hitparada
Kdo nebude mit opravdu co cist muze prohlednout Bigmigovu celozivotni knihu jizd a jeho "hitparadu". Odkazy v sekci clenove-Bigmig
webmaster | 18.03.2004  10:10

 Předmět zprávy: Re: Bigmigova hitparada
Já sem teda toho názoru, že lepší než to mít v tabulkách, je mít v nohách! :))
Soused | 18.03.2004  14:07

 Předmět zprávy: Re: Bigmigova hitparada
Nejvice si cenim kmparady dni. To je takova spravna kokotina, ale alespon vim, ze nejvhodnejsi den na kolo je 29. cervenec :-) Do 1000km v tento den mi chybi uz jen malo. Loni mi to prekonat ale bohuzel nevyslo, snad letos.
bigmig | 18.03.2004  11:53

 Předmět zprávy: Re: Bigmigova hitparada
Tak je to jasné Bigmig je stejnej úchylák jako já. Je to přesné, já taky jak můžu hodit něco do tabulky do grafu, hned jsem veselejší. Asi tedy pochopí, jak jsem byl na prášky, když jsem přišel i s počítačem o všechny cyklistické data do poloviny loňského roku. Je to dobré!!!
Šemík | 18.03.2004  10:32

 Předmět zprávy: Re:Re: Bigmigova hitparada
Nekecej... tos nemel zalohovany? Ja mam od letoska tri kopie, ted s internetem 4. Nejcennejsi veci musi clovek zalohovat. Loni jsem mel vse tuzkou v dennicku a kdyby shorel, nebo neco podobneho, tak to by me opravdu polozilo :-) Doufam, ze Svorada taky neco podobneho publikuje. zapisku ma na to dost.
bigmig | 18.03.2004  11:50

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: Bigmigova hitparada
trochu jsem to podcenil
Šemík | 18.03.2004  12:03

 Předmět zprávy:  KPO vyjizdka
Doufam ze pojedete na tu KPO vyjizdku v nedeli, se tam taky pudu podivat tak se svama rad podkam po delsi dobe:)
Michael | 17.03.2004  06:57

 Předmět zprávy: Re: KPO vyjizdka
Jo supr, pokecáme.
Šemik | 17.03.2004  08:31

 Předmět zprávy: Re:Re: KPO vyjizdka
Jestli bude stacit dech na nejaky kecani :-)
Kolikac | 17.03.2004  08:50

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: KPO vyjizdka
No kdyz sem tady cetl kolik uz mate vsichni najezdino a jak pylne trenujete, tak abych stihal s dechem ja...
Michael | 17.03.2004  23:55

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re: KPO vyjizdka
Mrknul jsem na ten tvůj web, zase si s tím hnul, ale prosím tě v odkazech mezi kluby máš pouze KPO. To jako jak. Myslíš, že KPO je lepší klub než mi nebo jak.....
Šemík | 18.03.2004  09:58

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re:Re: KPO vyjizdka
Jakej web? Jaky KPO? :-)
bigmig | 18.03.2004  10:25

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re:Re:Re: KPO vyjizdka
Priste Semiku musis napsat vse polopaticky, protoze Bigmig se teprve na PC uci a nedokaze odhadnout jaky web to tak asi muze mit, kdyz ma Michael e-mail kote@cyklista.cz :-)
Kolikac | 18.03.2004  10:37

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re:Re:Re: KPO vyjizdka
http://www.cyklista.cz/
Šemik | 18.03.2004  10:35

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re: KPO vyjizdka
Dobry, zaradil jsem mezi oblibene stranky. Nevedel jsem, ze je Michael takovy webar.
bigmig | 18.03.2004  12:01

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: KPO vyjizdka
Hele, mě to napadlo taky. Nechtěl jsem to ale takhle přiznat.
Šemík | 17.03.2004  09:26

 Předmět zprávy: Re: KPO vyjizdka
No parada uz se tesime, to bude peleton :-)
Slapky | 17.03.2004  08:08

 Předmět zprávy:  Kalendář akcí
Nový kalendář, naprosto supr!!!!!
Šemík | 16.03.2004  20:26

 Předmět zprávy:  Kopanina nový čas
Mám od soboty nový čas na Kopanině.
Soused | 16.03.2004  14:24

 Předmět zprávy: Re: Kopanina nový čas
Kolíkáč říkal, že v neděli jede i Bigmig s Andělem, Honza prý taky... to už jsme v pěti. Nářez, co ostatní ???
Šemík | 16.03.2004  16:03

 Předmět zprávy: Re:Re: Kopanina nový čas
No, Kolikac je starej blekota, protoze jsem mu rikal, ze to zavisi na mnoha okolnostech, ale zatim to vypada nadejne. Hlidani pro ratolesti je prislibeno a pocasi snad bude taky dobre.
bigmig, andel | 17.03.2004  07:22

 Předmět zprávy: Re: Kopanina nový čas
12:26, že by,to je dobrý, večer to tam mrsknu
Šemík | 16.03.2004  15:56

 Předmět zprávy: Re: Kopanina nový čas
No a jakej, jsme uz moc zvedavy :-) Posli to Semikovi pres http://www.volny.cz/sanon7/Trate/form.htm
Kolikac | 16.03.2004  14:30

 Předmět zprávy:  Semikuv zub (stolicka)
Velmi intimni informace ze zakulisi Slapek vyplavala na povrch. Semik jde do nove sezony opravdu hlava nehlava, nejenze tvrde trenuje ale dokonce si i z duvodu snizeni sve vahy nechal vyrvat svuj zub.... (a pry se chysta i na dalsi s pomalym prechodem na tekutou stravu-lahvac)
Kolikac | 16.03.2004  14:16

 Předmět zprávy:  Pozvanka na Tour De Kytlice
Pratele, 29.5.04 se kona myslim jiz sesty rocnik Tour De Kytlice. Neni to zavod jen trenink. Start je v Roztokach u Prahy a cil v Kytlicich za Novym Borem. Jede se pres Melnik a nadhernym udolim na Ceskou Lipu. Start byva obvykle v 9:00 do cile se prijizdi kolem 16:00. Trasa je dlouha 103km. Startovne cini obvykle 150,- Kc a v cene je gulas, pivo vstupenka na zabavu, kde bude hrat dost dobra vesnicka kapela, dale upominkovy predmet a kdo dojede dostane pamatecni diplom za ucast. Ubytovani je zajisteno od 50,- Kc na ubykaci do cca 300,-Kc v Hotelu. Doprovodny vuz je vypraven z Roztok a jede soubezne s pelotonem az do cile. Ceka na opozdilce a za jistych okolnosti muze poslouzit i jako sberny vuz. Akci porada cykloservis Vidim zvany Veslo a jede tez na velkem historickem kole vlastni vyroby vice na http://www.volny.cz/v.vidim/ Kdo bude mit zajem jet at mi da vedet, zajistim vstupenku
bigmig | 16.03.2004  10:18

 Předmět zprávy: Re: Pozvanka na Tour De Kytlice
Kdy je uzaverka prihlasek ?
Kolikac | 16.03.2004  10:44

 Předmět zprávy: Re:Re: Pozvanka na Tour De Kytlice
Dopra pripominka. Protoze se upominkove predmety vetsinou musi nechat vyrobit od manzelky hlavniho organizatora, tak je treba zavcasu oznamit, ucast. Jinak je mozne se samozrejme rozhodnout ze dne na den, ale bez sance na obdrzeni ceny. Staci se zaregisrovat tak mesic pred, samozrejme cim drive tim lepe.
bigmig | 16.03.2004  12:30

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: Pozvanka na Tour De Kytlice
Velkej problem, na UAC presunuli Belecske okruhy na sobotu 29.05. to je tradicni zavod a navic se jede o body do Slapky - bude to tezke rozhodovani :-)
Kolikac | 16.03.2004  12:36

 Předmět zprávy:  sobotní vyjížďka
Tak jsem najel první březnové kilometry a bylo jich hned 50. V Řevnicích ve 13.30 jsem se připojil k šílenym cyklistům, Honzovi,Kolíkáčovi,Šemíkovi. Dáváme si časovku Karlík. Šemík,který vyjel se chřipkou se nezapojuje. Já do toho jdu od začátku naplno, na Kolíkáče mám desítky metrů náskok.Jenže před závěrečnými stoupáky mě Kolíkáč sjíždí a v kopci už mi nedává šanci. Jeho čas 17.00,můj +20s. Honza 23.00.
Abych řekl pravdu i posledních 45km z jejich asi 150km bylo pro mě dost náročných. Nemám natrénováno a jelikož trénovat na tak vysoké úrovni jako elita Šlapek nebudu,hodlám se soustředit jen na časovky. Jet průměrem 30km/hod je na mě moc vysoké tempo. Stačí mi 25 a vzdálenost do 50km. Ale jsem rád,že ty časovky můžu jezdit opravdu naplno a bojovat i s těmi pro mě jinak nedostižnými cyklisty. Jinak při výjezdu do Prahy pod Vyšehradem Šemík nasadil šílené tempo,za které by se nemusel stydět ani Armstrong.
adam | 13.03.2004  16:20

 Předmět zprávy: Re: sobotní vyjížďka
No Adame neprehanej, zase takovy borci nejsme, jezdime prumery tak max kol 25km/hod. a do kopcu nam vsichni ulitnou jako nic a ja najel jen 125km. Jinak jsem rad ze jsi se pripojil - narozdil od jinych - a ze jsi dokonce i chvili dokazal stridat... jen tak dal. Semik se moc nechlubi s tim, ze byl znacne nachlazen, chtel se jiz odpojit v Davli, v Revnicich, ale nakonec to dojel cele s nama - takze znovu prokazal svoji bojovnost a houzevnatost. Ze Honza jezdi diky valcum jako das, neni treba pripominat. Verim, ze od pristiho vikendu se konecne trochu budeme taky setkavat i s ostatnima Slapkama na spolecnych vyjezdech...
Kolikac | 15.03.2004  10:55

 Předmět zprávy: Re: sobotní vyjížďka
Jo bylo to super, jel jsem jen tak pokecat a nějak se to protáhlo. 130km se ale počítá. Jinak příští víkend budu určitě zdravej, takže hurá na KPO.
Šemík | 13.03.2004  16:51

 Předmět zprávy:  Zdar
všem šlapkám, tak jsem se včera večer vrátil z Egypta - byla to opravdu skvělá relaxace. Zítra bohužel vyjet nemůžu, poněvadž moje milá slaví narozeniny a já bych tam neměl chybět. Nicméně, jestli se někdo cítí na výjezd v neděli, rád se přidám...Jinak smekám před Honzovyma km za měsíc březen.
Mates | 12.03.2004  13:31

 Předmět zprávy:  Sobota-navrh
8,45-Vinohradska// 9,00-most na Smichove// 9,15-Chuchle(Reporyjaci)// 9,20-Zbraslav(Mates)// 13,30-Srbsko(Zvary)-obed. Ma byt krasne jarni pocasi, co vy na to ?
Kolikac a Honza | 11.03.2004  12:07

 Předmět zprávy: Re: Sobota-navrh
Na sobotu jsme domluveni s Bigmigem, chceme, ale už v 8.00 vyjíždět z Řeporyj a být na oběd doma. Pokud to půjde, můžeme se nekde setkat.
Soused | 12.03.2004  12:44

 Předmět zprávy: Re: Sobota-navrh
Vopičáci, jsem stále nachlazen, ale už nevím, děs, asi pojedu, sakra nebudu přeci 3 tejdny bez kola. na 95% budu na Vinohradské a risknu to.
Šemik | 11.03.2004  12:52

 Předmět zprávy:  Tak zase nejaky kecy (aby mel Semik co cist :-))
Zdar Slapky, tak co rikate na prubezne poradi Slapky2004 ? To je narez co ? Jestli Honza najizdi v unoru 700km, tak nevim kolik chce najet napr. v cervenci, to uz pujde do tisicu :-) Jinak me prekvapil i Mates, je videt ze do toho jde naplno. A i ostatni se snazili a tak jsem zvedav jak poskocime na KPO-kilometry. Na KPO prehodili datum prvni jarni na nedeli 21.03., doufam ze se tam sjedem, no a pak nas jiz cekaji prvni zavody, jsem zvedav jak se projevi zimni trenink na vysledcich. Sousedovi dodatecne gratuluji k jeho premene z MTBaka na silnicare, poslal mi foto sveho noveho stroje a je to fakt "srdcova zalezitost", teste se na to. Mates ma uz take nove kolo, Honza tez ladi svoje prevody, ted jeste ty dresy a muzeme vyrazit... uz aby to bylo. Skoda ted toho pocasi, to neni dobre, chtel jsem najet za brezen 600km, ale moc ruzove to nevidim :-)
Kolikac | 09.03.2004  12:24

 Předmět zprávy: Re: Tak zase nejaky kecy (aby mel Semik co cist :-))
Dalo se to čekat, že se Honza požene za obhajobou vítězství. Bude to mít ale složitější než minulý rok.Každý chce porazit nejlepšího.
Takový Mates zas tolik neztrácí a jestli se do toho pořádně opře bude mít Honza velkého konkurenta,byť zatím s ním zatím drží krok jen Kolíkáč se Šemíkem. Možná i Bigmig plánuje útok. Já se budu snažit udržet ve středu a nepropadnout na poslední místo(po titulu nejhorší Šlapka roku netoužím).
adam | 11.03.2004  14:07

 Předmět zprávy: Re: Tak zase nejaky kecy (aby mel Semik co cist :-))
A sakra, tak přece, novinky s domova. Před Honzou smekám, drsné km. Já jsem za březen stále na nule, takže doufám, že to nepřeháníte a odpočíváte. Jinak víkend je náš...teda snad.
Šemik | 10.03.2004  02:17

 Předmět zprávy: Re:Re: Tak zase nejaky kecy (aby mel Semik co cist :-))
Tento zpusob jara se mi zda ponekud nestastny. Zase jsem rano nenasel auto pod snehem. Kolo mi v garazi place.
bigmig | 10.03.2004  09:46

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: Tak zase nejaky kecy (aby mel Semik co cist :-))
Nech toho bedovani, doufam ze to tvoje kolo "zaplace" o vikendu nekde v kopci az se poradne opres do slapek :-)
PS nemyslim jako ze se rozpadne, ale ze mu das co proto
Kolikac | 10.03.2004  09:51

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re: Tak zase nejaky kecy (aby mel Semik co cist :-))
to vis, ze ja si budu nekde o vikendu spinit kolo :-) a vubec kde se flakas, ze nejsi na ICQ
bigmig | 10.03.2004  10:03

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re:Re: Tak zase nejaky kecy (aby mel Semik co cist :-))
Jsem tam od 8,00hod. nepretrzite, ale ty jsi nejakej OFFLINE
Kolikac | 10.03.2004  10:22

 Předmět zprávy: Re:Re: Tak zase nejaky kecy (aby mel Semik co cist :-))
Já sem si dal na sobotu budík na 7.00 a v 7.30 sem už seděl na kole. Trasa Řeporyje-Loděnice-Beroun-NIžbor-Křivoklát-Unhošť-Rudná-Řeporyje. Sluníčko, -1C°, žádný auta, parádní kopce. Pravda, asi 3x mě (kopec nad Nižborem, kopec kolem Křivoklátu, kopec nad Sýkořicema) napadlo, že zavolám ženě ať pro mě přijede :)), ale nakonec sem dojel. 91 km, průměr 21,9km/h, s přestávkama asi 4,5Hod. Zavolejte už někdo to jaro...!
Soused | 10.03.2004  09:34

 Předmět zprávy: Re:Re:Re: Tak zase nejaky kecy (aby mel Semik co cist :-))
Jo to jsou kopce, ktery dobre znam, neco se jelo na CFC vrchy-http://www.volny.cz/sanon6/cfcvrchy03.htm
Jel jsi ty kostky okolo Krivoklatu ? Nebyly jeste namrzly ? A prosim te zkus taky nekdy vyrazit ze Slapkama :-)
Kolikac | 10.03.2004  09:48

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re: Tak zase nejaky kecy (aby mel Semik co cist :-))
Určitě sem pro společný vyjížďky. Ale potřebuju se seznámit s tim co je to ta silnice :)), abych mohl mezi cyklisty:))) Kostky na Křivoklátě namrzlý nebyly, ale pro zjednodušení byly posypaný štěrkem, taky moc fajn záležitost. Nejvíc byla namrzlá ta dlouhá rovinka nad Roztokama, ta je celá v lese a ten sjezd dolu sem jel asi 10km/h. Jedna příhodička co mě pobavila: Přijedu ke Křivoklátu, podivám se na horu, kopec jako kráva, přikrytý kostky stěrkem, značka z hadem, dodatková tabulka 3km. Ta mi spadla čelist, ale co zkusim to. Určitě znáte pocit, kdy máte žaludek v krku a vidíte sotva 5m před sebe a jediný co v tu chvíly chcete, je být na hoře, na kopci. Poslední barák v Křivoklátě, tam na zápraží opřenej dědula, v hubě fajfku, asi se vyhřejval po dobrém obědě na slunci. Ve chvíly, kdy ho obrovskou rychlostí mýjím se z jeho úst ozve suchá hláška, která mě naprosto odzbrojila: "Ten, dá zabrat co!" Jsem přesvědčen, že nejsem první cyklista kterýmu to řek :)))
Soused | 10.03.2004  10:14

 Předmět zprávy: Re:Re:Re:Re:Re: Tak zase nejaky kecy (aby mel Semik co cist :-))
No ten tam urcite sedi i kdyz se jede ITONG Bohemia, ale takovou rychlost jeste asi nevidel, tys musel ten kopec vyletet :-)
Kolikac | 10.03.2004  10:25

 Předmět zprávy: Re:Re: Tak zase nejaky kecy (aby mel Semik co cist :-))
No uz jsem dal 2 x valce po 40 km :-)
Kolikac | 10.03.2004  08:09

 Předmět zprávy:  Sobota
Tak jako každý pátek : Co sobota v 9hod od mostu?
Šemik | 05.03.2004  10:22

 Předmět zprávy:  Jsem silničář!
Zdravím všechny šlapky. Po dlouhé době se zapojuji do dizkuze. Musím všem oznámit, že počínaje minulým wekendem jsem se stal silničářem. Hned jsem vyzkoušel Třebotovku. Potýkal jsem se ani né tak s fyzickou kondicí, jako se technikou řazení, hold jsem nováček :)) Můj první čas je 13.50. Počasí asi -1C a v nohách 13km. Za Únor jsem ujel 303km. S přáním už aby ta zima byla pryč se loučí Soused.
Soused | 03.03.2004  10:34

 Předmět zprávy:  unor - kilometry
Zatim jeste pasivne na trenazeru doma a v posilovne celkem 45 km.
Martin - Svorada | 02.03.2004  15:05

 Předmět zprávy:  Od mostu ???
Ještě jeden pokus. Ten most má pouze samé pozitiva. Možná proto se tam opět sešlo cca 50 cyklistů. Dokonce i Mates, zvyklý na ty své lesní cesty kolem Berounky a na trekingu se skoro celou cestu do Štechovic usmíval. Ne vážně, vždyť jsme se opět v sobotu mohli sejít třeba ve 4 a rozhodně jsme ten den nejezdili daleko od sebe. Jinak v KPO inzerujou taky nedělní společné tréninky v 10:00 z Radotína a čtvrteční v 16:00.
Šemík | 02.03.2004  10:42

 Předmět zprávy: Re: Od mostu ???
Úplně s tebou souhlasím, od mostu do Štěchovic to jede krásně. Držíš se v pelotonu a udržuješ si zhruba těch 30km/h a to i na trackingovym kole to jde v pohodě. Jediná škoda je, že teď o víkendu nemůžu vyjet, protože ve čtvrtek ráno olétám do Egypta. Takže vyjedu, až za cca 10 dni.. Doufám, že až se vrátim tak už tady bude krásně a teplo :-)
Mates | 02.03.2004  13:18

 Předmět zprávy:  Bigmig začíná řádit
To snad není možné, celou zimu prosáňkuje a na Třebotovce zajíždí bezkonkurenčně nejlepší časy. Samozřejmě gratuluju. Jinak mě se to počasí na nějaké rychlé ježdění moc nezamlouvalo. Vyrazil jsem s Matesem od mostu a v klídku najel 125KM. Nádherné kopečky, kolem Vltavy, Sázavy, Berounky pohodové tempo pod 23KM/H, nádhera. Jinak v neděli jsem ještě vyrazil do Neratovic za kámoškou a naprosto nedoporučuju, po hnusnější silnici jsem snad ještě nejel. Ještě, že jsem tam trošku popil a nechal se zpátky odvézt autem i s kolem.
Šemík | 01.03.2004  14:02

 Předmět zprávy: Re: Bigmig začíná řádit
Tak je pravda, ze v sobotu bylo idealni pocasi, ktere se nemusi v dubnu opakovat. Po Trebotovce jsem se projel s Honzou po Kucharsko - Oresske magistrale a dostal jsem pekne nafrak. Jen s vypetim sil jsem udrzel tempo a to jsem se skoro furt vezl. Takze casovku zvladnu, ale na nic delsiho to zatim neni. snad bude pocasi v breznu lepsi.
Neratovicko mam dost projety. Je to o vedlejsich silnicich.
bigmig | 02.03.2004  09:19